شناسهٔ خبر: 67641666 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند دوست دارد که بتواند به پرسپولیس برگردد و تماس‌هایی هم برقرار شده است.

فرجی: بیرانوند دوست دارد به پرسپولیس برگردد

فرجی: بیرانوند دوست دارد به پرسپولیس برگردد

صاحب‌خبر -

فرشاد فرجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: تقریبا قبل از پایان فصل صحبت‌هایی برای تمدید با باشگاه داشتیم که من گفتم با توجه به شرایط حساسی که بازی‌ها دارد به بعد از فصل موکول شود. بعد از فصل هم به باشگاه گفتم که نگران من نباشید چرا که اولویت اول و آخرم پرسپولیس است. واقعا همین بود و روز گذشته هم رضا درویش تماس گرفت و من هم امروز به باشگاه آمدم که قراردادم را تمدید کنم.

او افزود: من به طور کلی در مذاکره با پرسپولیس ضعف دارم. سال اولی که به پرسپولیس آمدم و مذاکراتی با شکوری داشتم قراردادم را سفید امضا کردم، اما ایشان گفتند که باید مبلغ بزنید، اما من گفتم هر مبلغی که شما بزنید مشکلی ندارم و مذاکره مان زیاد طول نکشید. امروز هم به درویش گفتم هر چه صلاح می‌دانید و من دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم. خدا را شکر که این کار انجام شد و من خیلی خوشحال هستم. اصلا بحث منت گذاشتن نیست و هر بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند، پیشنهادات خوب دیگر از ۱۴ تیم دیگر  هم دارد و من افتخاری نصیبم شد که ۴ فصل خوب داشتم و پیشنهادات خوبی داشتم و  تیم‌های دیگر مبلغ قابل توجهی می‌دادند. البته  همه بازیکنان این پیشنهادات را داشتند. ما ماندیم  به خاطر عشقی که به باشگاه و برند پرسپولیس داریم.

فرجی تصریح کرد: من به جوانان توصیه می‌کنم. بازیکنی که می‌خواهد به پرسپولیس بیاید باید عاشق این تیم باشد چرا که در سختی‌ها و فشار باعث می‌شود که  راه را ادامه بدهد و از مشکلات شانه خالی نکند. من انتقاد پذیر هستم و یکسری ضعف‌ها و اشتباهات داشتم، اما من همان فرشاد فرجی هستم که سال اولی که به پرسپولیس آمدم بعد از یک نیم فصل به تیم ملی دعوت شدم و ۳، ۴ پیشنهاد خوب خارجی داشتم. من این  قول را به هواداران می‌دهم که تا آخرین لحظه برای سربلندی پرسپولیس و شادی هواداران تا سرحد توانم بازی کنم. من قبل از هر بازی با خانواده ام صحبت می‌کنم و این سری پدرم گفت چرا به من زنگ می‌زنی، چون تماس تو باعث نگرانی ما می‌شود. من گفتم اگر اتفاقی برای من در بازی افتاد حداقل صدای شما را شنیده  باشم. قطعا امسال بهتر و بیشتر از سال‌های قبل تلاش می‌کنم و این قول به هواداران می‌دهم که نگران نباشند و فعلا باشگاه دارد به کار خود ادامه می‌دهد و فکر می‌کنم اولین باشگاهی بود که صددرصد تسویه کرده است.

او ادامه داد: خبر‌های خوبی در  راه است. نگران این نباشید که بازیکنان جوانی با اسم پرسپولیس بازارگرمی کردند و رفتند با تیم‌های دیگر قرارداد بستند. اینها همه هندوانه‌های دربسته هستند چرا که در پرسپولیس و استقلال بازی کردن واقعا  سخت است. شاید اینها به پرسپولیس می‌آمدند و نمی‌توانستند کیفیت خود را نشان بدهند، اما مذاکراتی که با بازیکنان دیگر دارند این نوید روز‌های خوش را می‌دهد. پرسپولیس قهرمانی دارد و هر کسی که بیاید و در شاکله تیم قرار بگیرد مطمئنا برای قهرمانی می‌جنگد. این نکته مثبت پرسپولیس است. ما معجزه هواداری را در بازی با استقلال خوزستان دیدیم و این قدرت هواداران و حمایت بی نظیرشان بود که باعث شد آن نتیجه را کسب کنیم و از هواداران خواهش می‌کنم که دوباره در کنار هم باشیم و حمایت کنند. اگر همگی در کنار هم باشیم به طور حتم به موفقیت می‌رسیم.  

فرجی درباره اینکه حرفی برای بازیکنان دیگر دارد که در پرسپولیس بمانند، گفت: من به طور کلی اعتقادم این است که هر بازیکنی نقطه نظر خودش را دارد و حق انتخاب دارد. من نمی‌توانم قضاوت کنم و دلایل خودشان را داشتند و در این باره نظری ندارم. اما در مورد بازیکنانی که بین ۲ راهی رفتن و ماندن هستند، به نظرم اگر ذره‌ای به تیم و هوادارانش علاقه دارند می‌مانند، چون ارزشش را دارد. من در این تعطیلات که بودم عشق هواداران را دیدم خودم شرمنده شدم. برای رفتن هزار بهانه می‌خواهید، اما برای ماندن یک دلیل کافی است و آن عشق و علاقه به هواداران هست که بی نظیر است. آدم به وجد می‌آید وقتی شور هواداران را می‌بیند و دوباره می‌خواهد زیر پرچم پرسپولیس افتخار آفرینی کند.  

مدافع پرسپولیس درباره اینکه ارتباطی با بیرانوند دارد و می‌ماند یا می‌رود، گفت: من با بیرانوند اکثر روز‌ها در ارتباط هستیم و تصمیمی گرفته که انتخاب خودش است. من هیچ قضاوتی نمی‌کنم و  تصمیمش برایم قابل احترام است. من مسافرت بودم و اتفاقی به بیرانوند تماس گرفتم و گفتم: خیلی نگرانم و امیدوارم چیزی در  ذهنت نباشد و خودش خیای ناراحت بود. او هم حرف‌های زیادی دارد و نیاز باشد خودش صحبت می‌کند.   بیرانوند گلر اول ایران  و جزو ۳ گلر برتر آسیا هم هست و برای هر تیمی نعمت است. اینکه او نتوانست قرارداد مالی خود را کسب کند برایش سخت بود، اما در شرایطی قرار گرفته که خیلی ناراحت است. اوضاع روحی خوبی ندارد. علی خیلی پرسپولیسی هست و واقعا هر چه در توانش بود برای این تیم گذاشته است. اگر برگردد باز هم تمام توانش را برای پرسپولیس می‌گذارد. خیلی دوست دارد برگردد و شرایط سخت است و امیدوارم به او کمک شود.  

او افزود: درویش هم در بحث جذب بازیکن و هم برای بازگشت بیرانوند تلاش خود را می‌کند، اما یک مقداری نیاز به صبوری داریم و ان شا الله  کمک کنند تا علی برگردد و یکسری تماس‌های تلفنی هم با هم داشتند و خبر خوشی برایم بود. امیدوارم که چیز بدی پیش نیاید که به ضرر بیرانوند شود و اتفاقاتی مثل محرومیت برایش رخ ندهد و همه چیز با خوشی تمام شود.  

فرجی درباره اینکه  هواداران به جذب بازیکن از سوی پرسپولیس امیدوار باشند، گفت: یکسری بازیکنان خارجی هستند که مدیران  باشگاه در حال مذاکره با آنها هستند و یکی، ۲ بازیکن هم تحت قرارداد باشگاه‌های دیگر هستند که دارند با آنها مذاکره می‌کنند که رضایت نامه را کسب کنند و بتوانند قرارداد ببندند. اکنون بازیکنان خاصی وجود ندارند و همین کسانی که هستند باشگاه همه تلاش خود را می‌کند تا تیم قدرتمند ببندد. باز هم می‌گویم هواداران نگران نباشند و من خیلی خوش بین هستم. من پرسپولیس خیلی بزرگ‌تر از این دیدم و هر بازیکنی که به اینجا بیاید زیر پرچم پرسپولیس بزرگ می‌شود.  

مدافع پرسپولیس درباره اینکه چقدر امیدوار است که به تیم ملی دعوت شود، گفت: من پارسال در بازی‌های متوالی که حضور داشتم آمار خوبی داشتم و تقریبا تا عید نوروز بود که من شرایط خوبی داشتم و بازی می‌کردم. قرار بود اگر این روند ادامه داشته باشد دعوت به تیم ملی شوم، اما سرمربی پرسپولیس بعد از تعطیلات نوروز  در بازی با گل گهر سیرجان من را بازی نداد و ولسیانی جانشین من در ترکیب اصلی شد و هر بازیکنی دوست دارد بازی کند. یکی از اعضای کادر فنی به من گفت که ناراحت نشوم. اگر من در ادامه بازی‌ها حضور داشتم به تیم ملی دعوت می‌شدم. سرمربی تیم دوست دارد براساس تاکنیکش هر بازیکنی را بازی بدهد و من هم بازیکن حرفه‌ای هستم و تحت قرارداد باشگاه قرار دارم و وقتی با باشگاه قرارداد بستم به من نگفتم که از فردا فیکس بازی می‌کنی. من قرارداد بستم که در تمرینات تیم شرکت کنم و تمام تلاش خود را به کار ببندم تا نظر سرمربی را جلب کنم تا بازی کنم.  

نظر شما