شناسهٔ خبر: 67641343 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عملیات جدید نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و باب‌المندب

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات جدید علیه یک کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و باب المندب خبر داد و بر پاسخ قاطع به تحرکات خصمانه نظام سعودی که در راستای خدمت به آمریکا و اشغالگران عمل می‌کند، تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای اعلام کرد که نیروی دریایی و یگان پهپادی و یگان موشکی یمن، طی  عملیات مشترکی، کشتی (Charysalis) را در دریای سرخ و باب المندب هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که هدف قرار گرفتن کشتی (Charysalis) پس از آن صورت گرفت که شرکت مالک آن، تصمیم ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی را نقض کرد.

این بیانیه افزود هدف قرار گرفتن کشتی (Charysalis) دو بار صورت گرفت که اولین بار در دریای سرخ و دومین بار در باب المندب صورت گرفت.

بر اساس این بیانیه، این کشتی با تعداد موشک بالستیک و پهپاد هدف قرار گرفت.

این بیانیه آورده است که عملیات نیروهای مسلح تنها در صورت توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و پایان محاصره مردم فلسطین در نوار غزه متوقف خواهد شد.

در این بیانیه آمده است که نیروهای مسلح بر آمادگی خود برای اجرای خواسته های مردمی در پاسخ به تحرکات خصمانه نظام سعودی که دستورات آمریکا را در خدمت به رژیم اسرائیل اجرا می کند، تاکید می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما