شناسهٔ خبر: 67639677 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

آنر مجیک Vs3 ، نسخه اقتصادی پرچم دار تاشو آنر معرفی شد

صاحب‌خبر -

گوشی تاشو آنر مجیک Vs3 با سخت‌افزار قدرتمند، طراحی زیبا و بدنه باریک معرفی شد. گوشی Honor Magic Vs3 نسخه اقتصادی پرچمدار این شرکت محسوب می‌شود و قیمت مناسبی دارد.

این روزها طرفداران گوشی‌های تاشو حسابی هیجان‌زده هستند. روز گذشته سامسونگ از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 رونمایی کرد و حالا نوبت به آنر رسیده است. این شرکت چینی نیز می‌خواهد دو گوشی تاشو را به بازار ارائه کند.  آنر مجیک V3 در نقش گوشی پرچمدار ظاهر خواهد شد و مجیک Vs3 نیز نقش جایگزین اقتصادی‌تر را بازی خواهد کرد.

نگاهی به مشخصات و قیمت گوشی اقتصادی تاشو آنر مجیک Vs3

آنر مجیک Vs3 آنر مجیک Vs3

درست است که آنر مجیک Vs3 به‌عنوان یک گوشی تاشو اقتصادی عرضه می‌شود، اما مشخصات و ویژگی‌های قابل توجهی دارد. عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو جهان در اختیار Magic V3 قرار می‌گیرد. هرچند مدل Vs3 نیز فوق‌العاده باریک است. این گوشی جذاب در حالت تا شده ۹.۸ میلی‌متر ضخامت دارد و ضخامت آن در حالت باز نیز از ۴.۶۵ میلی‌متر فراتر نمی‌رود. به‌همین‌خاطر جایگاه دومین گوشی تاشو باریک جهان را از آن خود می‌کند.

گوشی تاشو آنر مجیک Vs3 از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد و ۲۲۹ گرم وزن دارد. البته اگر بخواهید رنگی غیر از مشکی را انتخاب کنید، وزن گوشی به ۲۳۱ گرم افزایش پیدا می‌کند. آنر از یک پنل ۷.۹۲ اینچی به‌عنوان صفحه اصلی استفاده کرده است. این صفحه می‌تواند رزولوشن ۲۳۴۴ در ۲۱۵۶ پیکسل و نسبت تصویر ۹.۷۸ به ۹ را ارائه دهد.

آنر مجیک Vs3 آنر مجیک Vs3

صفحه بیرونی نیز از یک پنل ۶.۴۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۶۰ در ۲۳۷۶ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ بهره می‌برد. هر دو نمایشگر دارای PWM dimming با نرخ ۳۸۴۰ هرتز هستند و از حالت AI Defocus برای محافظت از چشم بهره می‌برند.

در بدنه پشتی گوشی تاشو آنر مجیک Vs3 دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۴۰ مگاپیکسلی دیده می‌شود. برای زوم کردن روی سوژه‌های دور نیز می‌توانید از دوربین پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با توانایی زوم اپتیکال ۵ برابری بهره ببرید. برای عکاسی سلفی نیز دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی روی نمایشگرهای داخلی و بیرونی دیده می‌شوند.

گوشی تاشو گوشی تاشو

در قسمت نرم‌افزاری هم شاهد حضور اندروید 14 به‌همراه رابط کاربری MagicOS 8 هستیم. با نگاهی به لیست مشخصات گوشی می‌توان متوجه شد که انرژی این مجموعه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. پس از تمام شدن باتری نیز می‌توانید سراغ شارژر ۶۶ وات یا شارژ بی‌سیم ۵۰ وات بروید.

آنر قصد دارد گوشی تاشو اقتصادی خود را در سه رنگ مشکی، سبز و سفید عرضه کند. آنر مجیک Vs3 با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگ حافظه روانه بازار خواهد شد. همچنین کاربران می‌توانند مدل مجهز به ۱۶ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه را خریداری کنند. دو مدل اول به‌ترتیب ۹۶۵ و ۱۰۶۰ دلار قیمت خواهد داشت و برای خرید مدل ۱ ترابایتی باید ۱۲۰۰ دلار هزینه کنید.

گوشی تاشو گوشی تاشو

آنر هنوز در مورد عرضه گوشی تاشو مجیک Vs3 در بازارهای جهانی هیچ صحبتی نکرده است؛ اما امیدواریم که به‌زودی این مورد را نیز در اخبار تکنولوژی مشاهده کنیم. عرضه یک گوشی تاشو ارزان به بازار جهانی می‌تواند رقابت را حسابی داغ کند.

بیشتر بخوانید:
سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ اینجاست؛ مستحکم، پرقدرت و زیبا آنر مجیک V3 ، باریکترین گوشی تاشو جهان با مشخصات قدرتمند به میدان آمد سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ معرفی شد؛ جادوگر زیبای تاشو

نظر شما