شناسهٔ خبر: 67639354 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تبلت آنر مجیک پد 2 به همراه آنر پد 9 پرو معرفی شد؛ هوش مصنوعی، طراحی جذاب و قیمت مناسب

صاحب‌خبر -

برند آنر امروز را طوفانی آغاز کرده است. آنها پس از معرفی گوشی تاشو جدید خود از تبلت آنر مجیک پد 2 و Honor Pad 9 Pro رونمایی کردند. تبلت های جدید آنر ترکیبی از هوش مصنوعی، قدرت پردازشی و طراحی زیبا را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهند.

هنوز زمان زیادی از مراسم گلکسی آنپکد 2024 و معرفی گوشی های تاشو جدید سامسونگ نمی‌گذرد. سامسونگ سعی کرد با معرفی گجت‌های جذاب خود اخبار تکنولوژی جهان را در دست بگیرد؛ اما آنر نمی‌خواهد به‌این راحتی بازی را واگذار کند. به‌همین‌خاطر شرکت چینی امروز از گوشی های تاشو جدید خود در کنار دو تبلت جذاب رونمایی کرده است. تبلت های آنر مجیک پد 2 و آنر پد 9 پرو می‌توانند توجه بخش زیادی از کاربران را جلب کنند.

مشخصات، ويژگی‌ها و قیمت آنر مجیک پد 2

آنر مجیک پد 2 آنر مجیک پد 2

سال گذشته آنر تبلت MagicPad 13 را با یک پنل LCD روانه بازار کرده بود. هرچند که امسال شاهد حضور یک پنل اولد ۱۲.۳ اینچی در آنر مجیک پد 2 هستیم. نمایشگر تبلت جدید آنر از عمق رنگ ۱۰ بیت پشتیبانی می‌کند و قادر است رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز را ارائه دهد. همچنین رزولوشن ۳۰۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل (تراکم ۲۹۰ پیکسل در اینچ) و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت باعث می‌شود که کاربران از کار با تبلت در موقعیت‌های مختلف لذت ببرند.

آنر در لیست مشخصات این تبلت تایید کرده است که نرخ PWM dimming برابر با ۴۳۲۰ هرتز است و توانسته تاییدیه TUV Rheinland را نیز دریافت کند. بدین‌ترتیب چشم کاربر هنگام کار با تبلت آسیب نخواهد دید.

آنر مجیک پد 2 آنر مجیک پد 2

شرکت سازنده توانسته ضخامت تبلت را به تنها ۵.۸ میلی‌متر کاهش دهد؛ اما همچنان باتری بزرگ ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی را حفظ کند. برای شارژ این باتری نیز یک آداپتور ۶۶ وات در اختیار شما خواهد بود. همچنین در بدنه پشتی دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دیده می‌شود. برای عکاسی سلفی و تماس‌های تصویری نیز یک حسگر ۹ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

تبلت آنر مجیک پد 2 با اندروید 14 و رابط کاربری MagicOS 8.0 عرضه خواهد شد. استفاده از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8s نسل 3 نیز سبب شده که تبلت از ویژگی‌های هوش مصنوعی بهره ببرد. به‌عنوان مثال حالا چند وظیفگی به‌صورت بهینه‌تری انجام می‌شود و سیستم قادر است اشکال هندسی، فرمول‌های نوشته شده با دست و اشیاء را شناسایی کند.

آنر مجیک پد 2 آنر مجیک پد 2

از دیگر مشخصات آنر مجیک پد 2 می‌توان به بلوتوث ۵.۳، وای‌فای 6 و پشتیبانی از قلم استایلوس مجیک پن 3 اشاره کرد. آنر ۸ اسپیکر را برای تبلت جدید خود در نظر گرفته است و حتی توانسته تاییدیه IMAX Enhanced را دریافت کند. متاسفانه با همه ویژگی‌های جذاب آنر مجیک پد 2 هیچ خبری از پشتیبانی سیمکارت نیست.

به‌گفته آنر تبلت جدید این شرکت در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی روانه بازار خواهند شد. کاربران نیز می‌توانند آن را در نسخه‌های ۸/۲۵۶ گیگ، ۱۲/۲۵۶ گیگ و ۱۶/۵۱۲ گیگ سفارش دهند. یک نسخه خاص نیز با ۱۶ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی کمی دیرتر روانه بازار خواهد شد. قیمت نسخه پایه حدود ۴۰۰ دلار خواهد بود و برای نسخه ۱ ترابایتی نیز باید حدود ۵۸۰ دلار هزینه کنید. آنر مجیک پد جدید از یک هفته دیگر در دسترس کاربران خواهد بود.

مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت آنر پد 9 پرو

سری آنر پد 9 پرو برای افرادی است که می‌خواهند یک تبلت نسبتا اقتصادی را برای کارهای مختلف داشته باشند. آنر پد 9 پرو نسبت به مدل Pad 9 از نمایشگر سریع‌تر و روشن‌تری بهره می‌برد. پس از خرید این تبلت نیز با یک نمایشگر ۱۲.۱ اینچی LCD مواجه خواهید شد که می‌تواند رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز را ارائه دهد. رزولوشن نمایشگر هم 2.5K یا همان ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است.

تبلت چینی Honor تبلت چینی Honor

جالب اینجاست که آنر قصد دارد تبلت پد 9 پرو را با دو نمایشگر به بازار عرضه کند. نمایشگر اول از یک پنل LCD عادی بهره می‌برد؛ اما مدل دیگر با یک لایه خاص پوشیده شده است تا از چشمان کاربر در برابر فلیکر و نور آبی حفاظت کند. نسل پیشین این تبلت هم از یک نمایشگر ۱۲.۱ اینچی بهره می‌برد؛ اما حالا ابعاد Honor Pad 9 Pro کاهش یافته است. این مسئله نیز به کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر مربوط می‌شود.

اگرچه تبلت جدید آنر ضخامت کمی دارد، اما خوشبختانه شاهد حضور یک باتری بزرگ ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی در همین بدنه باریک هستیم. در واقع مقایسه ظرفیت باتری با نسل گذشته از افزایش ۲۰ درصدی خبر می‌دهد. برخلاف تبلت آنر مجیک پد 2 شرکت سازنده در این تبلت از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۸۱۰۰ استفاده کرده است. این تراشه نیز در کنار ۸ یا ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قرار خواهد گرفت. در بخش نرم‌افزاری هم شاهد حضور اندروید 14 و رابط کاربری MagicOS 8.0 هستیم.

تبلت چینی Honor تبلت چینی Honor

تبلت آنر پد 9 پرو نیز همانند مدل مجیک پد 2 از قلم استایلوس مجیک پن 3 پشتیبانی می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند یک کیبورد را نیز برای بهره‌وری بیشتر به آن متصل کنند. تبلت آنر پد 9 پرو در دو رنگ آبی و خاکستری روانه بازار خواهد شد. آنر قصد دارد مدل پایه را با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه کند. در صورت سفارش مدل مجهز به لایه محافظتی چشم نیز باید ۲۷ دلار بیشتر پرداخت کنید.

اگر شرایط همچون سال گذشته پیش برود، آنر تبلت‌ ‌های جدید خود را در بازار جهانی عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
بهترین تبلت های اندرویدی سال ۲۰۲۴ وان پلاس از قوی ترین تبلت اندرویدی جهان برای رقابت با آیپد رونمایی کرد هواوی میت پد SE 11 در قامت یک تبلت اقتصادی به بازار آمد

برچسب‌ها:

نظر شما