شناسهٔ خبر: 67639006 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

محمدرضا باهنر: مملکت فقط مال ۲ میلیون نفر حزب‌اللهی نیست/ بیش از ۵ درصد رأی سیاه در جامعه نداریم / مملکت مال ۸۰ میلیون جمعیت است

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر بگوییم که در مملکتمان چند درصد رأی سیاه داریم من معتقدم که بیش از ۵ درصد نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفتگویی تلویزیونی گفت: الان اصلاح طلبان دو بخش هستند؛ بخش اول دنبال هنجارشکنی و این حرف ها هستند. یک عده دیگر هم معتدل هستند. در میان اصولگرایان هم اینگونه است، عده ای خیلی خالص سازند. مثلا همین چند وقت پیش یک خانم در صفحه تلویزیون پیدا شد و گفت مملکت مال حزب اللهی هاست. من می گویم حزب اللهی ها ، مجاهدین و مدافعین حرم روی سرما جا دارند، اما قرار نیست مملکت هشتاد میلیونی را بگوییم که مال یک جمعیت یکی دومیلیون حزب اللهی است.

وی افزود: قرار نیست بقیه مردم مثل اینها راه بروند، مثل اینها مشی داشته باشند. بلکه مملکت مال ۸۰ میلیون جمعیت است.

او ادامه داد: اگر بگوییم که در مملکتمان چند درصد رأی سیاه داریم من معتقدم که بیش از ۵ درصد نداریم. رأی سیاه یعنی کسی که نظام را قبول ندارد و می گوید این نظام کارش تمام شود و اسرائیل یا آمریکا بیاید ما را نجات دهد. ۱۰ درصد هم حزب اللهی و دو آتیشه داریم. اما ۸۰ - ۸۵ درصد مردم مملکتشان را دوست دارند و آن را می خواهند. اقتدار کشور و یکپارچگی را می خواهند. یعنی می خواهند زندگی کنند.

۲۷۲۱۸

نظر شما