شناسهٔ خبر: 67650046 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

اعتراف کیهان به تورم ۴۳ درصدی در پایان دولت ابراهیم رئیسی اعتراف کیهان به تورم ۴۳ درصدی در پایان دولت ابراهیم رئیسی

به گزارش شبکه شرق، روزنامه «کیهان» رقم تورم در پایان دولت سه‌ساله ابراهیم رئیسی را ۴۳ درصد اعلام کرد و نوشت: «آقای پزشکیان گفته‌اند حقوق‌ها باید به اندازه تورم افزایش پیدا کند. حالا بانک مرکزی، تورم را ۴۳ درصد اعلام کرده است.» در حالی که رسانه‌های حامی دولت ابراهیم رئیسی، حتی از کاهش تورم به کانال

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، روزنامه «کیهان» رقم تورم در پایان دولت سه‌ساله ابراهیم رئیسی را ۴۳ درصد اعلام کرد و نوشت: «آقای پزشکیان گفته‌اند حقوق‌ها باید به اندازه تورم افزایش پیدا کند. حالا بانک مرکزی، تورم را ۴۳ درصد اعلام کرده است.»

در حالی که رسانه‌های حامی دولت ابراهیم رئیسی، حتی از کاهش تورم به کانال ۲۰ درصد خبر می‌دهند، روزنامه «کیهان»، رقم تورم در پایان دولت سه‌ساله ابراهیم رئیسی را ۴۳ درصد اعلام کرد؛ این در حالی است که ابراهیم رئیسی، در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری خود در سال ۱۴۰۰، اعلام کرد که نرخ تورم تحویل‌گرفته از دولت «حسن روحانی» ۴۴ درصد بوده است.

روزنامه «کیهان» در شماره امروز خود نوشت: «آقای پزشکیان گفته‌اند حقوق‌ها باید به اندازه تورم افزایش پیدا کند. حالا بانک مرکزی تورم را ۴۳ درصد اعلام کرده است. آیا رئیس‌جمهور منتخب حقوق‌ها را تا اول شهریورماه به نسبت تورم افزایش می‌دهد؟»

 

منبع: sharghdaily-936908

نظر شما