شناسهٔ خبر: 67638699 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

منابع محلی در غزه اعلام کردند؛

اشغالگران منابع آب، درختان، مساجد و مدارس را هدف قرار می‌دهند

منابع محلی در غزه با اشاره به تداوم حملات عامدانه رژیم صهیونیستی به شهر غزه از ویرانی ۳۵ درصد از زیرساخت‌ها و منازل مسکونی در الشجاعیه خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العربی، منابع محلی در غزه با اشاره به تداوم حملات عامدانه رژیم صهیونیستی به شهر غزه از ویرانی ۳۵ درصد از زیرساخت‌ها و منازل مسکونی در الشجاعیه خبر دادند.

«یحیی السراج» شهردار غزه گفت: اشغالگران عامدانه زیرساخت‌های حیاتی غزه را هدف قرار می‌دهند تا شهر غزه غیرقابل سکونت شود. اشغالگران تل الهوا را از ۹ ماه قبل هدف قرار می‌دهند. منطقه صنعتی مملو از آوارگانی است که در برج‌های مسکونی قرار دارند.

شهردار غزه تصریح کرد: اشغالگران منابع آب، درختان، مساجد، مدارس و کل زیرساخت‌ها را هدف قرار می‌دهند. ۳۵ درصد از زیرساخت‌ها و منازل مسکونی در الشجاعیه به طور کامل ویران شده است.

شهردار غزه تاکید کرد: ما نمی‌توانیم که آب به مناطقی که آوارگان در آن هستند، به علت وزیرانی زیرساخت‌ها به طور کامل، برسانیم. ما به سوخت و تجهیزات سنگین نیاز داریم و باید برق وجود داشته باشد.

شهردار غزه بیان کرد: حدود ۱۰۰ هزار طن زباله در سراسر شهر غزه انباشته شده است و بیماری واگیر بیداد می‌کند. مقادیر محدودی مواد غذایی مانده است که قیمت‌های سرسام آوری دارند و برآورده کننده حداقل نیاز نیز نیستند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما