شناسهٔ خبر: 67638552 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بن بست پرسپولیس در مذاکره به این مدافع

یحیی عطیه الله، مدافع و وینگر چپ مراکشی مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از قطعی شدن جدایی علی نعمتی و عبدالکریم حسن،پرسپولیس نیاز مبرمی به جذب یک مدافع چپ دارد و به همین منظور، مدیران پرسپولیس سراغ یک بازیکن مراکشی رفته‌اند.

در گزارش ورزش سه آمده است:گفته می‌شد یحیی عطیه الله که با سرخپوشان به توافق اولیه دست یافته اما رقم سنگین دستمزد و رضایت‌نامه این مدافع چپ باعث شده طرفین به بن بست برسند.

این مدافع ۲۹ ساله مراکشی، ۲۶ بازی ملی دارد و در جام جهانی ۲۰۲۲ که مراکش با شگفتی سازی به نیمه نهایی رسید، یکی از بازیکنان اصلی این تیم بود. او در مرحله گروهی مقابل بلژیک و کانادا به میدان رفت و در مرحله حذفی مقابل اسپانیا و پرتغال و فرانسه نیز بازی کرد و پاس گل صعود تاریخی تیمش به نیمه نهایی را ارسال کرد.

او فصل گذشته در سوچی روسیه بازی کرد و پیش‌تر در الوداد کازابلانکا سابقه کار با گاریدو، سرمربی پرسپولیس را دارد و این سرمربی اسپانیایی پیشنهاد جذب او را داده است.

با این حال رقم سنگین یک میلیون و دویست هزارتایی برای انتقال این بازیکن فعلا همه چیز را منتفی کرده اما پرسپولیس همچنان پیگیر تغییر شرایط و مذاکره دوباره برای جذب قرضی این بازیکن خواهد بود. در نهایت باید دید مذاکرات با یحیی عطیه الله به کجا خواهد رسید.

251 251

نظر شما