شناسهٔ خبر: 67637939 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

صد میلیارد و پایان همکاری عبدالکریم و پرسپولیس

همه چیز برای بازگشت عبدالکریم حسن به لیگ ستارگان قطر مهیا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که پرسپولیس هنوز موفق به جذب اولین بازیکن خود نیز در فصل نقل و انتقالات نشده است، خبر جدایی عبدالکریم حسن از اردوگاه سرخ‌ها برای هواداران پرسپولیس بسیار تلخ‌تر می‌شود.

به نقل از ورزش سه عبدالکریم که بعد از اتفاقات جام جهانی قطر و درگیری لفظی با یک هوادار در فضای مجازی با تنبیه شدیدی رو به رو شد و از لیگ ستارگان و تیم ملی قطر کنار گذاشته شد، بعد از بازی در لیگ کویت به تهران آمد و با پرسپولیس به قهرمانی رسید.

در این شرایط یک پروژه ملی برای بازگرداندن عبدالکریم به قطر کلید خورد و پس از باشگاه الوکره، العربی نیز پا پیش گذاشت. این بازیکن علی‌رغم اینکه محبوبیت خوبی میان هواداران سرخ‌ها دارد، اما خودش نیز برای بازگشت به قطر ابراز علاقه کرده و باید جدایی او از پرسپولیس را قطعی دانست.

در این شرایط باشگاه پرسپولیس نیز سود مالی خوبی از جدایی عبدالکریم حسن می‌کند و در ازای دریافت یک میلیون و سیصد هزار دلار و همچنین برپایی دو اردو با هزینه العربی در قطر رضایت‌نامه مدافع چپ خود را صادر خواهد کرد. بنابراین پرسپولیس از سود حاصل از جدایی عبدالکریم حدود صد میلیارد تومان درآمدزایی خواهد داشت.

گفته می‌شود با توجه به اینکه بازگشت عبدالکریم حسن به قطر یک پروژه ملی محسوب می‌شود و او دوباره قرار است به تیم ملی نیز بازگردد، این بازیکن به هیچ وجه به ایران برنمی‌گردد و درحال حاضر تنها چانه‌زنی مدیران پرسپولیس و العربی برای تغییر رقم رضایت‌نامه و نهایی شدن آن مانده است.

باید دید این انتقال چه زمانی رسمی می‌شود و مدیران پرسپولیس پس از جدایی عبدالکریم و البته علی نعمتی چه فکری برای جذب مدافع چپ خواهند کرد.

257 251

نظر شما