شناسهٔ خبر: 67636361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه:

دولت چهاردهم به حل مشکلات معیشتی مردم کمک کند

فاطمه احمدیان

امام جمعه کرمانشاه از دولت چهاردهم خواست تا به حل مشکلات معیشتی، مسکن و ازدواج جوانان کمک کند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به مشارکت بالای مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای پیروزی بزرگی برابر بدخواهان و استکبار بود که بدنبال تضعیف نظام هستند. 

وی به انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور کشور اشاره کرد و افزود: همه ملت ایران در این انتخاب سهیم هستند. 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه رئیس جمهور جدید باید از تجربیات دو دولت گذشته استفاده کند، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با اعضای هیات دولت سیزدهم عنوان کردند، در دولت دوازدهم مشخص شد که اعتماد به غرب جواب نمی دهد و آنها کمکی به کشورمان نمی کنند و هرجایی که باشد ضربه خود را به ما می‌زنند، بنابراین نباید برنامه های داخلی را منوط به همراهی غرب کرد. 

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم اهل تعامل با سایر کشورها از موضع عزت بود و با استفاده از توان داخلی برای حل مشکلات مردم تلاش بی‌وقفه و بدون خستگی داشتند. 

غفوری با بیان اینکه رئیس جمهور جدید نیز با وجود اینکه هنوز روی کار نیامده موضع گیری ‌ای صریح و خوبی داشته، عنوان کرد: ایشان پیرو خط رهبری است، از جبهه مقاومت حمایت کرده و توجه به کشورهای شرق آسیا را در دستور کار قرار داده است. 

وی در پایان از رئیس جمهور جدید خواست تا به وعده هایی که داده عمل کند و دولت او برای حل مشکلات معیشت، مسکن و ازدواج مردم کمک کند. 

انتهای پیام 

نظر شما