شناسهٔ خبر: 67636048 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تمدید مهلت ثبت نام در گروه ورزش و هنر کنکور ۱۴۰۳

ایرنا

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام کشور از تمدید مهلت اعلام علاقه‌مندی به رشته علوم ورزشی و رشته‌های گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری ۱۴۰۳ خبر داد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، از سازمان سنجش، در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است: پیرو اطلاعیه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در خصوص اعلام زمان برگزاری، نحوه‌ دریافت کارت‌ و اعلام علاقه مندی به رشته های دارای آزمون عملی (رشته علوم ورزشی و رشته های گروه آزمایشی هنر) در آزمون سراسری‌ سال ۱۴۰۳، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن‌دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۲۲ تیرماه موفق به پرداخت هزینه و اعلام علاقه مندی به آزمون عملی رشته های فوق نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز یکشنبه (۲۴ تیرماه) نسبت به اعلام علاقه مندی اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق مندرجات اطلاعیه فوق، به سامانه جامع آزمون سراسری سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت اعلام علاقمندی خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است زمان فوق قابل تمدید نیست، بنابراین آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ در نظر گزفته شده، نسبت به اعلام علاقمندی اقدام نکنند، بعد از اتمام زمان مقرر هیچ‌گونه درخواستی قابل بررسی نیست.

نظر شما