شناسهٔ خبر: 67633439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

حدود ۴۰۰۰ علمک گاز در کرمانشاه نصب شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: ۳۹۰۵ علمک گاز در سه ماه سپری شده از سال جاری در استان نصب و در اختیار مشترکان گاز قرار داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ناصر حسینی امروز _ جمعه بیست و دوم تیر _ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۳۹۰۵ علمک گاز در سه ماه سپری شده از سال جاری در استان نصب و در اختیار مشترکان گاز قرار داده شد، اظهار کرد: نصب این تعداد علمک موجب بهره‌مندی ۵۲۲۶ مشترک جدید گاز طبیعی در استان را در سال جاری فراهم ساخته است.

وی با بیان اینکه برای نصب این تعداد علمک گاز ۶۱ کیلومتر شبکه گذاری در سطح استان انجام شده است، افزود: با احتساب این ۶۱ کیلومتر، شبکه گاز استان در مجموع به ۱۲ هزار و ۴۵۲ کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: با نصب این تعداد علمک در سال جاری، شمار تعداد علمک‌های گاز نصب شده در استان کرمانشاه به ۳۰۷ هزار و ۹۰۵ علمک رسید.

وی با بیان اینکه گازرسانی به مناطق فاقد گاز استان به سرعت در انجام است و کارکنان این شرکت با جدیت تمام در این زمینه هم اکنون در حال فعالیت هستند یادآور شد: با ادامه روند کنونی که حاصل تلاش بی‌وقفه کارکنان شرکت گاز استان است، به‌زودی تمام استان از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.

حسینی گفت: در سال ۱۴۰۲ نیز با تلاش بی وقفه کارکنان شرکت گاز استان، ۱۱ هزار و ۸۳۰ علمک گاز در استان نصب شد که ۲ هزار و ۱۷۵ علمک در بخش شهری و ۹۶۵۵ علمک در بخش روستایی بود.

وی یادآور شد: علمک‌های نصب شده در سال گذشته زمینه جذب ۲۷ هزار و ۷۲۱ مشترک جدید در استان را فراهم ساخت که ۱۶ هزار و ۸۲۱ مشترک در بخش شهری و ۱۰ هزار و ۹۰۰ مشترک در بخش روستایی بود.

نظر شما