شناسهٔ خبر: 67628849 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

وزیر کشور در بازدید از مرز چذابه:

تردد بیش از ۳۰ درصد زائرین اربعین از مرز خوزستان

وزیر کشور با اشاره به تررد نزدیک به ۳۸ درصد زائرین اربعین از پایانه‌های خوزستان گفت: با هماهنگی کشور عراق اتباع خارجی همه متمرکز از مرز چذابه عبور می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان احمد وحیدی امروز _پنج‌شنبه بیست و یکم تیر_ در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیق شد امروز پس از بازدید از مرزهای خسروی و مهران، در مرز چذابه حاضر شویم، یک برنامه مشترک با وزیر کشور عراق برای بازدید از مرزها داشتیم.

وی افزود: هدف از بازدید مرزها در دو کشور بررسی موضوعات مختلف بود تا اگر مشکلی ایجاد شده باشد، برطرف گردد و تصمیم‌گیری‌های لازم برای رفع آن صورت گیرد.

وزیر کشور ادامه داد: ما در سال گذشته و سال و قبل از آن تردد از مرز جذابه به شکل خوبی انجام می‌شد به ویژه در سال گذشته که تلاش خوبی در این مرز صورت گرفت، امسال نیز اقدامات خوبی انجام شد که برای بازدید از این اقدامات در مرز حاضر شدیم تا در صورت نیاز به انجام کارهای بیشتر هماهنگی لازم انجام شود علاوه بر آن اگر کاری نیاز باشد در مرز عراق انجام شود با برادران عراقی مطرح شود تا انجام شود.

وحیدی با اشاره به اینکه خوزستانی‌ها میزبانان خوبی برای زائرین اربعین بودند، تاکید کرد: در خصوص عبور و مرور، بیشترین تردد از مرز مهران بوده و پس از آن مرز شلمچه بیشترین تردد را میان مرزهای کشور برای اربعین حسینی داشته است، میزان عبور و مرور از دو مرز چذابه و شلمچه نزدیک به ۳۸ درصد ترددهای اربعینی را شامل می‌شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال گرمای بیشترین داریم امیدوارم بازهم خوزستانی‌ها میزبانان خوبی برای زائرین اباعبدالله باشند علاوه بر آن با هماهنگی کشور عراق اتباع خارجی همه متمرکز از مرز چذابه عبور می‌کنند.

نظر شما