شناسهٔ خبر: 67628452 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سید الحوثی: آن چه دشمن صهیونیستی انجام می‌دهد توهین به جوامع بشری است

رهبر انصارالله یمن با تاکید بر اینکه حمله ددمنشانه ۱۰ ماه گذشته اسرائیلی به غزه امتحان واقعی برای جامعه بشری است، گفت: آن چه دشمن صهیونیستی انجام می‌دهد توهین به جوامع بشری است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سید عبدالملک بدرالدین حوثی، رهبر انصارالله یمن در اظهاراتی با بیان اینکه جنایات جنگی و نسل کشی علیه مردم فلسطین بوته آزمایشی برای ضمیر و ارزش‌های جامعه بشری است، اظهار کرد: سکوت در برابر نسل کشی در غزه به معنای آن است که جوامع بشری کرامت انسانی و حق زندگی را نادیده گرفته اند.وی ادامه داد: آن چه دشمن صهیونیستی انجام می‌دهد بر اساس دیدگاه باطل بوده و توهین به جوامع بشری است.
رهبر انصارلله در ادامه با بیان اینکه جنبش دانشجویی و تظاهرات در مناطق مختلف جهان در محکوم کردن آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، تأثیر زیادی در ایجاد آگاهی و برملا شدن دروغ‌های صهیونیست‌ها در بین مردم جهان به ویژه آمریکا و اروپا داشته است، افزود: متأسفانه کشور‌های زیادی نسبت به آنچه در فلسطین رخ می‌دهد، بی تفاوت هستند و حتی با دشمن صهیونیست همکاری می‌کنند که این خطرناک است.

سید عبدالملک الحوثی ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در اعدام سه نفر از سالمندان عضو یک خانواده فلسطینی اظهار کرد: از جنایات فجیع دشمن، اعدام ۳ سالمند از یک خانواده بود که یکی از آن‌ها در حین شکنجه به شهادت رسید و دو نفر با له شدن در زیر تانک‌ها اعدام شدند.

وی افزود: جنایت نسل کشی در غزه باید وجدان انسان را بیدار کند و احساس مسئولیت را در وجدان او برانگیزد.

رهبر انصارالله با بیان اینکه آوارگان هدف بمب‌های هوشمند آمریکایی قرار می‌گیرند که از آن‌ها در رویارویی با ارتش‌های بزرگ استفاده می‌شود، ادامه داد: بیش از دو ماه است که اسرائیل به بستن گذرگاه رفح ادامه می‌دهد و از ورود هرگونه مواد غذایی و تجهیزات پزشکی جلوگیری می‌کند.

وی گفت: در کرانه باختری هم حملات دشمن به شهر‌ها و روستا‌ها و همچنین کشتار، آدم ربایی، و تخریب خانه‌ها و زیرساخت‌ها ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما