شناسهٔ خبر: 67628811 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سید الحوثی : حمله اسرائیلی به غزه آزمونی خطرناک برای جامعه بشری است

صاحب‌خبر -
سید الحوثی : حمله اسرائیلی به غزه آزمونی خطرناک برای جامعه بشری است
خبرگزاری آریا - سید عبدالملک بدرالدین حوثی رهبر انصارالله یمن گفت: حمله ددمنشانه 10 ماه گذشته اسرائیلی به غزه امتحان واقعی برای جامعه بشری است.

وی در سخنرانی امروز (پنجشنبه) خود افزود: جنایات جنگی و نسل کشی علیه مردم فلسطین بوته آزمایشی برای ضمیر و ارزشهای جامعه بشری است.
حوثی ادامه داد: سکوت در برابر نسل کشی در غزه به معنای آن است که جوامع بشری کرامت انسانی و حق زندگی را نادیده گرفته اند.
وی تصریح کرد: آن چه دشمن صهیونیستی انجام می دهد بر اساس دیدگاه باطل بوده و توهین به جوامع بشری است.
رهبر انصارلله گفت: جنبش دانشجویی و تظاهرات در مناطق مختلف جهان در محکوم کردن آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، تأثیر زیادی در ایجاد آگاهی و برملا شدن دروغ‌های صهیونیست‌ها در بین مردم جهان به ویژه آمریکا و اروپا داشته است.
سید عبدالملک الحوثی افزود: متأسفانه کشورهای زیادی نسبت به آنچه در فلسطین رخ می دهد، بی تفاوت هستند و حتی با دشمن صهیونیست همکاری می‌کنند که این خطرناک است.
وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در اعدام سه نفر از سالمندان عضو یک خانواده فلسطینی گفت: از جنایات فجیع دشمن، اعدام 3 سالمند از یک خانواده بود که یکی از آنها در حین شکنجه به شهادت رسید و دو نفر با له شدن در زیر تانک ها اعدام شدند. جنایت نسل کشی در غزه باید وجدان انسان را بیدار کند و احساس مسئولیت را در وجدان او برانگیزد.
رهبر انصارالله گفت: آوارگان هدف بمب های هوشمند آمریکایی قرار می گیرند که از آن‌ها در رویارویی با ارتش‌های بزرگ استفاده می‌شود.
وی ادامه داد: بیش از دو ماه است که اسرائیل به بستن گذرگاه رفح ادامه می دهد و از ورود هرگونه مواد غذایی و تجهیزات پزشکی جلوگیری می کند. در کرانه باختری هم حملات دشمن به شهرها و روستاها و همچنین کشتار، آدم ربایی، و تخریب خانه ها و زیرساخت ها ادامه می دهد.

نظر شما