شناسهٔ خبر: 67627063 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

سیداکوف در شوالیه‌های اسکارلت؛ میهمانی باروز برای قهرمان روس... -

اقتصاد ایران: زائوربک سیداکوف این روزها به جای اینکه خودش را برای کسب نشان طلای المپیک پاریس آماده کند، در جمع کشتی‌گیران شوالیه‌های اسکارلت نیوجرسی حضور دارد.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته بین‌المللی المپیک حکم به محرومیت کشتی‌گیران شاخص و عنوان‌داری چون زائوربک سیداکوف، عبدالرشید سعدالله‌یف، زائور اوگویف و... از المپیک 2024 پاریس داده و برای آنکه مشخص شود راهی برای بازگرداندن این قهرمانان به المپیک وجود ندارد، اتحادیه جهانی کشتی بلافاصله لیست کشتی‌گیرانی که به جای این نفرات سهمیه خواهند گرفت را اعلام کرد.

در ادامه در حالی که همه منتظر واکنش میخائیل مامیاشویلی بودند، فدراسیون کشتی روسیه اعلام کرد المپیک پاریس را تحریم خواهد کرد و هیچ کدام از 10 کشتی‌گیری که از سوی اتحادیه جهانی به آنها مجوز شرکت در رقابت‌ها داده شده، به فرانسه نخواهند آمد.

زائوربک سیداکوف که پیش از این گفته بود به MMA فکر می‌کند، ظاهرا تصمیم نهایی خود را در همین خصوص گرفته و از کشتی خداحافظی کرده است.

او این روزها به آمریکا رفته و در باشگاه کشتی نیوجرسی که نامش «شوالیه‎‌های اسکارلت» است، یک کلینیک کشتی برگزار کرده که خیلی‌ها از آمریکا و کشورهای اطرافش برای حضور در کلینیک او، راهی نیوجرسی شده‌اند. در خبرها هنوز نیامده، سیداکوف این کار را به صورت موقت در پیش گرفته یا اینکه برنامه دیگری در سر دارد.

این کشتی‌گیر سال گذشته مدال طلای وزن 74کیلوگرم جهان را در رقابت نزدیک با کایل دِیک آمریکایی از آن خود کرد، در حالی که طلای دوره قبلی المپیک را نیز به خود اختصاص داده بود.

سیداکوف همچنین میهمان جردن باروز قهرمان وزن 79 کیلوگرم جهان در سال‌های 2021 و 2022 و خانواده‌اش بود. هر دو کشتی‌گیر در بازی‌های المپیک غایب هستند. سیداکوف به دلیل محرومیت و باروز به دلیل شکست در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما