شناسهٔ خبر: 68077345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات:

آزمون قفل پیروزی ما را باز کرد

سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات گفت: سردار آزمون و کارتابیا کلید اصلی بازی ما بودند تا بازیکنان سپاهان را مشغول خود کنند. آزمون امشب عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با واکنش‌های خود توانست به تیم ما کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پائولو سوسا در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان ایران اظهار کرد: بازی متعادلی بود و در ۹۰ دقیقه بسیار سخت بود در کل به بازیکنان تبریک می‌گویم. ارتباط بین بازیکنان باعث شد تا در دفاع و حمله بسیار خوب عمل کنیم. یک حفظ خوب توپ از دروازه‌بان ما به تیممان کمک کرد وضعیت به نفع ما شود. همیشه خواستیم روحیه برنده داشتیم و خوشحالم که پیروز شدیم.

وی افزود: در این بازی یک سری کلیدهایی داشتیم که به ما کمک کرد. سردار آزمون و کارتابیا کلید اصلی بازی ما بودند تا بازیکنان سپاهان را مشغول خود کنند. این برد به نگرش و درک متقابل بین بازیکنان و سرمربی بر می‌گشت. همچنین از کناره‌ها استفاده کردیم و به وینگرها آزادی دادیم که برای تیم حریف مشکل‌ساز شد.

سوسا گفت: در نشست قبل بازی گفتم که سردار هم دیر به تیم اضافه شد و در دو سال اخیر بازی‌های منظمی نداشته است اما بازیکن کلیدی و مهمی برای ماست. حضور آزمون هم در داخل زمین و هم در بیرون زمین برای ما مهم است و امشب نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با واکنش‌های خود توانست به تیم ما کمک کند.

نظر شما