شناسهٔ خبر: 67624904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست هیات هاکی استان:

هاکی خوزستان می‌تواند از قطب‌های مطرح و مهم کشور باشد

پریسا زنگنه منش

سرپرست هیات هاکی خوزستان گفت: با توجه به استعدادهای فراوانی که استان خوزستان در ورزش هاکی دارد، طرح استعدادیابی این رشته طبق آخرین روش های فنی در استان در حال اجرا است.

صاحب‌خبر -

پرویز بابادی در حاشیه برگزاری مراحل استعدادیابی ورزش هاکی استان خوزستان در اهواز، اظهارکرد: هیات هاکی خوزستان برای این که بتواند فرآیند علمی را در ورزش هاکی تقویت کند، موضوع استعدادیابی را با آخرین روش علمی دنیا در برنامه خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: استعدادیابی ورزش هاکی علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ها، یک فرایند علمی را دنبال می کند که شامل مراحل جذب، نگهداری، پرورش و رسیدن به اوج بوده و مرحله آخر نیز همان رسیدن به حضور در تیم های ملی پایه است.

سرپرست هیات هاکی خوزستان با بیان این که در استان خوزستان در مرحله شناسایی استعدادها و جذب آن ها هستیم، ادامه داد: کشورهای پیشرفته دنیا در حوزه ورزش هاکی، برای شناسایی و جذب استعدادها سنین ۸ تا ۱۲ سال را در نظر دارند و هیات هاکی استان نیز با توجه به ملاک کشورهای صاحب نام در این رشته، سنین ۸ تا ۱۲ سال را معیار قرار داده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه استان خوزستان از ظرفیت های خوبی در ورزش هاکی برخوردار است و با کمی مساعدت مسئولان و همچنین نگاه شرکت ها و صنایع استان، می‌تواند از قطب های مطرح و مهم ورزش کشور باشد.

انتهای پیام

نظر شما