شناسهٔ خبر: 67622691 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پیام پزشکیان به اسماعیل هنیه/ ادامه حمایت همه‌جانبه از ملت مظلوم فلسطین

مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران خطاب به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نوشت: اطمینان دارم در سایه ایستادگی تاریخی ملت مقاوم فلسطین و غزه مظلوم و مقتدر و مجاهدت قهرمانانه رزمندگان مقاومت فلسطین در جنگ جاری، پیروزی و نصرت الهی نصیب فلسطین عزیز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران، رئیس جمهور منتخب ضمن قدردانی از پیام تبریک رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، بر تداوم حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم فلسطین تا تحقق کلیه آرمان‌ها و حقوق خود و همچنین آزادی قدس شریف تاکید کرد.

متن پیام مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ـ حماس به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای اسماعیل هنیه

رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ـ حماس

السلام علیکم و رحمه الله برکاته

از پیام تبریک محبت‌آمیز جنابعالی به مناسبت انتخاب اینجانب به ریاست جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تشکر می‌کنم.

جمهوری اسلامی ایران با پایبندی به اصول و اهداف والای انقلاب اسلامی و در چارچوب آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری دام ظله العالی حمایت از ملت فلسطین و مبارزات آن در برابر اشغالگری و آپارتاید رژیم صهیونیستی را وظیفه انسانی و اسلامی خود دانسته و به حمایت همه‌جانبه خویش از ملت مظلوم فلسطین تا تحقق کلیه آرمان‌ها و حقوق خود و آزادی قدس شریف ادامه خواهد داد.

اطمینان دارم در سایه ایستادگی تاریخی ملت مقاوم فلسطین و غزه مظلوم و مقتدر و مجاهدت قهرمانانه رزمندگان مقاومت فلسطین در جنگ جاری، پیروزی و نصرت الهی نصیب فلسطین عزیز خواهد شد.

از خداوند متعال برای جنابعالی سلامتی و سرافرازی برای مردم فلسطین عزت و آزادی برای مجاهدین قهرمان مقاومت نصرت الهی و برای شهدای گرانقدر فلسطین رحمت واسعه الهی مسئلت دارم.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما