شناسهٔ خبر: 67622261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پرواز کلمبیا به فینال کوپا آمریکا

شاگردان نستور لورنزو با گل جفرسون لرما مقابل تیم مارسلو بیلسا با نتیجه 1-0 پیروز شدند و به فینال کوپا آمه‌ریکا رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کلمبیا چهارشنبه هفته جاری در مرحله نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا 2024 در ورزشگاه بانک آو آمریکا در شارلوت، اروگوئه را 1-0 شکست داد و روز یکشنبه در میامی رقیب تیم ملی آرژانتین برای کسب عنوان قهرمانی شد.

به نقل از ورزش سه، تیم پر شور نستور لورنزو که پس از 23 سال به فینال بازگشته است، در یک مسابقه بسیار سخت با یک نفر کمتر بازی را با موفقیت به اتمام رساند.

اگرچه کلمبیا در نیمه دوم ده نفره بود اما به لطف ضربه سر جفرسون لرما در نیمه اول، برد بزرگی به دست آورد، آن هم در مسابقه‌ای جنجالی که با درگیری بازیکنان اروگوئه و هواداران کلمبیایی در سکوها به پایان رسید. کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (CONMEBOL) گفت که در حال بررسی این حادثه است.

در حالی که اکثر تماشاگران، بیش از 70000 نفر، از ابتدا از کلمبیا حمایت می‌کردند، لرما پس از آن که داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای، سه موقعیت خوب را هدر داد تا تیمش را جلوتر برد، گل پیروزی را به ثمر رساند.

مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول در دقیقه 17 در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت فوق‌العاده‌ای شد، اما نزدیک به دروازه شوت زد و نتوانست ضربه محکمی را بزند و سپس یک ضربه عالی ارسال کرد که نتوانست به تور دروازه برخورد کند و او را وادار به چمباتمه زدن کرد. او این فرصت را هدر داد.

خامس رودریگز، کاپیتان کلمبیا، که در این مسابقه بامدادی رکورد شش پاس گل لیونل مسی آرژانتینی در یک تورنمنت کوپا آمریکا را شکست، گفت: "ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم. ما با وجود داوری ضعیف کار بسیار پیچیده‌ای در برابر یک رقیب بسیار قوی داشتیم و خوشحالم پیروز شدیم."

وی در پایان گفت: "ما با شایستگی به فینال راه یافتیم. من نزدیک به 13 سال است منتظرم و این عنوان را می‌خواهم."

257 251

نظر شما