شناسهٔ خبر: 67624229 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پیام پادشاه اسپانیا به گاوی؛ به آلمان برو! +تصاویر

پادشاه اسپانیا در مراسم پرنسس خیرونا از گاوی خواست که به برلین برود تا شاهد فینال یورو ۲۰۲۴ بین اسپانیا و انگلیس باشد.

صاحب‌خبر -

اگر گاوی، ستاره بارسلونا، در ماه نوامبر دچار مصدومیت رباط صلیبی نمی‌شد، در تیم اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ حضور داشت و الان باید خود را برای فینال مقابل انگلیس آماده می‌کرد. همچنین مینیسک گاوی نیز پاره شده بود ولی انتظار می‌رود که او حداکثر تا ماه اکتبر به میادین بازگردد.

این هافبک ۱۹ ساله عصر چهارشنبه در مراسم اهدای جوایز در خیرونا، در جشن پرنسس خیرونا شرکت کرد. این جشن در کاخ کنگره در لورت‌دومار برگزار شد و پرنسس لئونور نیز در آن حضور داشت. گاوی در این جشن با پادشاه روبرو شد و به گزارش اسپورت، پادشاه فیلیپه با اشاره به فینال یورو ۲۰۲۴ که یکشنبه شب در المپیاشتادیون برگزار می‌شود، به گاوی گفت: «ما همدیگر را در برلین خواهیم دید، نباید آن را از دست بدهی، شما بخشی از این تیم هستی.»

پیام پادشاه اسپانیا به گاوی؛ به آلمان برو! +تصاویر

گاوی با پرنسس لئونور برخوردی نداشت. قبلا گزارش شده بود که پرنسس آستوریاس از طرفداران بزرگ گاوی بوده و چند سال پیش یکی از کتاب‌های مدرسه‌اش را با تصاویری از این بازیکن پوشانده بود. پس از پیروزی اسپانیا مقابل کاستاریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پادشاه فیلیپه در رختکن اسپانیا دیده شد و از گاوی خواست تا برای دخترش پرنسس لئونور پیراهنی را امضا کند.

بیشتر بخوانید: پیام جالب پادشاه چارلز به گرت ساوتگیت/ مواظب فشار خون ملت باش!

پیام پادشاه اسپانیا به گاوی؛ به آلمان برو! +تصاویر

نظر شما