شناسهٔ خبر: 67622065 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رحمت الله نوروزی:

باید از اعضای شورای نگهبان برای رقم زدن فضای مثبت انتخاباتی تقدیر کرد

امیررضا قشقایی

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان در روند تایید صلاحیت‌های انتخاباتی همواره اصل بی‌طرفی را رعایت کرده و فراجناحی عمل کرده است.

صاحب‌خبر -

رحمت‌الله نوروزی، در گفت‌وگو با ایسنا با تشکر و قدردانی از مردم برای حضور گسترده در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری درباره عملکرد شورای نگهبان در روند تایید صلاحیت‌های انتخاباتی عنوان کرد: باید از اعضای شورای نگهبان و حقوق‌دانان این شورا برای رعایت اصل بی‌طرفی در روند تایید صلاحیت‌ها و رقم زدن فضای مثبت انتخاباتی تشکر و قدردانی نمود.

وی ادامه داد: شورای نگهبان همواره وظایف مشخص را دارد و باید مطابق قانون عمل کند و تا الان این اتفاق به خوبی رخ داده است. این شورا در روند تایید صلاحیت‌های انتخاباتی همواره اصل بی‌طرفی را رعایت کرده و فراجناحی عمل کرده است. در انتخابات اخیر نیز دیدیم که نمایندگان جریان‌های مختلف سیاسی در کارزار انتخاباتی حضور داشتند و همین باعث مشارکت خوب مردم به خصوص در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شد.

نوروزی در پایان یادآور شد: متاسفانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره تلاش می‌کنند تا انتخابات کشور را مهندسی شده و نتایج آن را از پیش تعیین شده بدانند، در حالی که در این انتخابات دیدیم که چگونه اصل بی‌طرفی و دموکراسی هم در روند تایید صلاحیت‌ها و هم در روند مشارکت رعایت شد.

انتهای پیام

نظر شما