شناسهٔ خبر: 67613303 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کنعانی‌مقدم:

حضور همه جریانات سیاسی در انتخابات اخیر نقطه مثبتی برای شورای نگهبان بود

امیررضا قشقایی

دبیرکل حزب سبز ایران گفت: کارنامه شورای نگهبان و تاثیرگذاری عملکرد آن همیشه بعد از انتخابات مشخص می‌شود. قطعا مشارکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات به خوبی عملکرد رو به جلو و خوب شورای نگهبان را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد شورای نگهبان در انتخابات عنوان کرد: چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شرایطی استثنایی برگزاری شد و از سویی به دلیل شرایط پیش آمده فرصت ها برای شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها بسیار محدود بود. در حقیقت شورای نگهبان با حجم زیادی از ثبت نام‌ها رو به رو شد و کار سختی در این زمینه برعهده داشت.

وی ادامه داد: کارنامه شورای نگهبان و تاثیرگذاری عملکرد آن همیشه بعد از انتخابات مشخص می‌شود. قطعا مشارکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات به خوبی عملکرد رو به جلو و خوب شورای نگهبان را نشان می‌دهد. نگاه فراجناحی شورای نگهبان و حضور همه جریانات سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر  نقطه مثبتی برای شورای نگهبان بوده است و نشان می‌دهد نگاه فراجناحی در این شورا وجود داشته است.

کنعانی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ایران همواره چه شورای نگهبان خوب و چه بد عمل کند آن را مورد حمله قرار می‌دهند اما این مردم هستند که با رای دادن خود به عملکرد شورای نگهبان نمره می‌دهند و همان طور که پیش‌تر عنوان شد، حضور ۴۵ درصد مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری نمره آنان به عملکرد و روند تایید صلاحیت شورای نگهبان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

نظر شما