شناسهٔ خبر: 67620988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴؛

جدول نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴+ حریفان فینال

جدول یورو ۲۰۲۴ پس از رقابت روز دوم مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴⁩ شب گذشته به پایان رسید و تیم‌های صعودکننده به فینال مشخص شدند.

در روز اول این رقابت‌ها دو تیم ملی فوتبال فرانسه و اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار اسپانیا با غلبه بر فرانسه اولین فینالیست این رقابت‌ها شد، تیم ملی فوتبال فرانسه نیز به مرحله رده‌بندی راه یافت.

دیدار فرانسه و اسپانیا با نتیجه دو یک به سود اسپانیا به پایان رسید، اسپانیا که در ابتدای بازی یک بر هیچ از حریف خود عقب بود موفق شد به زیبایی کامبک زده و گل برتری خود را نیز در این دیدار رقم بزند.

در روز دوم این رقابت‌ها و در جدال دو تیم ملی فوتبال انگلیس و هلند، انگلیسی‌ها با پیروزی مقابل هلند به فینال راه یافتند و رقیب اسپانیا شدند، تیم ملی فوتبال هلند نیز راهی مرحله رده‌بندی شده و با تیم ملی فوتبال فرانسه به رقابت می‌پردازد.

رقابت میان انگلیس و هلند نیز با پیروزی انگلیس در لحظات پایانی بازی رقم خورد، انگلیسی‌ها که با گل زود هنگام هلند از حریف عقب افتادند، موفق شدند از روی نقطه پنالتی گل خورده را جبران و در ثانیه‌های پایانی بازی گل برتری خود را به ثمر برسانند.

جدول حذفی مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴⁩

جدول نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴+ حریفان فینال

نظر شما