شناسهٔ خبر: 67620218 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه صبح‌اقتصاد | لینک خبر

رقابت “تانک بختیاری” با غول ۴۲ ساله کوبایی برای طلای المپیک رقابت “تانک بختیاری” با غول ۴۲ ساله کوبایی برای طلای المپیک

ک سایت ارمنستانی از امین میرزازاده و میخایین لوپز کوبایی به عنوان مدعیان نخست کسب مدال طلای سنگین وزن المپیک پاریس نام برد.

صاحب‌خبر -

یک سایت ارمنستانی از امین میرزازاده و میخایین لوپز کوبایی به عنوان مدعیان نخست کسب مدال طلای سنگین وزن المپیک پاریس نام برد.

به گزارش ایسنا، سایت اسپورتبال ارمنستان از امین میرزازاده نماینده سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در المپیک پاریس و دارنده مدال طلای جهان و میخاین لوپز دارنده ۴ مدال طلای المپیک و ۵ مدال طلای جهان از کوبا به عنوان مدعیان اصلی کسب مدال طلای المپیک پاریس نام برد.

رضا کایالپ چهره شاخص کشتی جهان از ترکیه نیز دیگر مدعی سنگین وزن کشتی فرنگی در المپیک پاریس بود اما وی به دلیل استفاده از مواد نیروزا از حضور در المپیک پاریس بازماند.

این سایت ارمنستانی با بیان اینکه میخاین لوپز افسانه‌ای در سن ۴۲ سالگی به دنبال پنجمین طلای المپیک و رسیدن به عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ است، افزود: لوپز به سختی تمرینات خود را دنبال می‌کند و انگیزه زیادی برای رسیدن به این عنوان تاریخی دارد تا تنها کشتی‌گیر تاریخ شود که صاحب ۵ طلای المپیک است. او بارها قدرت مافوق بشری خود را برابر رقبا نشان داده و می‌خواهد با کسب پنجمین مدال طلای المپیک به دوران پرافتخار خود در کشتی پایان دهد.

در ادامه این مطلب آمده است: امین میرزازاده دارنده مدال طلای جهان از ایران نیز دیگر مدعی قدرتمند این وزن در بازی های المپیک است. میرزازاده سال گذشته قهرمان جهان و آسیا شد و این جوان ۲۶ ساله ایرانی یک مدعی جدی برای رسیدن به مدال طلای المپیک خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما