شناسهٔ خبر: 67619312 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

نصرالله: پیام رئیس‌جمهور ایران نشانه استحکام حمایت از مقاومت است

روزنامه جوان

شهدای طوفان الاقصی از بارزترین و عالی‌ترین مصادیق شهادت در راه خدا هستند زیرا در نبرد حقیقت آشکار می‌جنگند که در آن جای هیچ شک یا شبهه‌ای وجود ندارد

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: دبیرکل حزب‌الله از پیام رئیس‌جمهور منتخب ایران به مقاومت لبنان قدردانی کرد و آن را نشانه استحکام پایه‌های حمایت ایران از مقاومت دانست.
سیدحسن نصرالله عصر دیروز در مراسم بزرگداشت فرمانده شهید محمد نعمه ناصر در مجتمع امام مجتبی (ع) در جنوب بیروت بار دیگر برگزاری انتخابات موفق ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت و از رئیس‌جمهور منتخب ایران که «بر استحکام پایه‌های ایران در حمایت از مقاومت صحه گذاشت» تشکر کرد. او گفت: «دولت‌های پیاپی در ایران حمایت خود را از جنبش‌های مقاومت افزایش داده‌اند. پاسخ رئیس‌جمهور ایران به پیام من و تماس‌های روز گذشته وی، این حقیقت را مورد تأکید قرار داد.» سیدحسن نصرالله در سخنرانی خود به خانواده‌های شهدایی که طی هفته‌های گذشته به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند، تبریک و تسلیت گفت و تصریح کرد: شهدای طوفان الاقصی از بارزترین و عالی‌ترین مصادیق شهادت در راه خدا هستند زیرا در نبرد حقیقت آشکار می‌جنگند که در آن جای هیچ شک یا شبهه‌ای وجود ندارد. شهدای ما همگی شهیدان راه خدا و شهدای سرافراز و عزت و شرف هستند. 
به گزارش تسنیم، نصرالله گفت: شهید حاج ابونعمه در جنگ جولای ۲۰۰۶ به مدت ۳۳ روز در جبهه نبرد حضور داشت و در ادامه برای مقابله با داعش به سوریه رفت و نیز در رویارویی‌ها در برخی مناطق شرقی [با تروریست‌ها]شرکت کرد. وی تصریح کرد ما در دهمین ماه جنگ با دشمن قرار داریم و همچنان مبارزه می‌کنیم، از زمان ورود ما به این نبرد، اهدافی برای آن مشخص کردیم، دشمن به دستاورد‌های ما اعتراف دارد و آن را راهبردی قلمداد می‌کند. 
دبیرکل حزب‌الله خاطرنشان کرد: ما با نبرد خود می‌توانیم دشمن را به خود مشغول کرده و از تجاوز به غزه بازداریم. وی افزود برخی طرف‌ها در خارج این نکته را درک می‌کنند که توقف جبهه شمال، با توقف تجاوز به غزه مرتبط است. نصرالله گفت ارتش رژیم اشغالگر از کمبود در بسیاری از زمینه‌ها رنج می‌برد. آن‌ها مجبور هستند حریدی‌ها را وادار به سربازی کنند. وی تأکید کرد اهدافی همچون فرسایش و تضعیف دشمن در زمینه اقتصادی و اجتماعی و زمینه‌های دیگر محقق شده و این امر، دشمن را وادار به توقف جنگ خواهد کرد. نصرالله اظهار داشت: دشمن این روز‌ها در بدترین ایام تاریخ خود به‌سر می‌برد، برخی تحقیقات در خصوص هفتم اکتبر، نقاط ضعف دشمن را فاش کرده است. دبیرکل حزب‌الله گفت: تمام آنچه در غزه جریان دارد، دلیلی بر شکست رژیم اسرائیل است و این شکست، جنگ و تجاوز آن را تاکنون به شکست کشانده است. سیدحسن نصرالله در ادامه افزود: ما از ۱۰ ماه پیش هر روز عملیات‌هایی علیه مواضع اشغالگران انجام می‌دهیم و شهرک‌های‌شان را درهم می‌کوبیم، با این حال اسرائیل مدعی از بین بردن مقاومت لبنان می‌شود. دبیرکل حزب‌الله خطاب به گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: هر روز تانک‌های‌تان را می‌بینیم که در نوار غزه در آتش می‌سوزد، تانک‌های اسرائیلی در پیشروی در یک مساحت بسیار کوچک در رفح شکست خورده، آیا با وجود این جایز است که تهدید به تجاوز به لبنان کند؟ وی افزود: به اشغالگران می‌گوییم که مقاومت با قدرت آماده است، دلیل آن، پاسخ عملی به ترور‌ها و عملیاتی است که از ۱۰ ماه پیش ادامه دارد. دبیرکل حزب‌الله گفت: شهادت فرماندهان نظامی ما، سبب افزایش عمق موشک‌های‌مان می‌شود که به اهداف اسرائیلی شلیک می‌شود. وی تأکید کرد: در صورتی که اسرائیل تصمیم به ادامه جنگ با لبنان پس از آتش‌بس کامل در غزه بگیرد، هرگز در برابر چنین تجاوزی سهل‌انگاری و کوتاهی نخواهیم کرد. دبیرکل حزب‌الله گفت: ما همواره برای بدترین سناریو‌ها آماده شده و می‌شویم، ما از رفتن به سمت جنگ یا هر گزینه دیگر ترسی نداریم، اگرچه به نکات مثبت چشم دوخته‌ایم.

برچسب‌ها:

نظر شما