شناسهٔ خبر: 67619271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار مازندران: عوامل اجرایی انتخابات امانت دار خوبی بودند

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان این که حضور مردم این خطه از شمال در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ستودنی است گفت: عوامل اجرایی انتخابات در مازندران امانت دار خوبی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری امروز پنجشنبه در پیش همایش کنگره بین المللی غدیر در ساری اظهار کرد: رئیس جمهور کشور ما شهید شد اما با درایت رهبر معظم انقلاب هیچ خللی در اداره کشور ایجاد نشد.

وی اظهار داشت: عوامل اجرایی انتخابات در مازندران در چهارچوب قانون و امانت داری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را برگزار کردند.

استاندار مازندران در این همایش ادامه داد: بدون تردید پاسداشت غدیر مانع تکرار عاشورای دیگر خواهد شد و این اصل را همه ما باید به خوبی تشریح کنیم.

نوری با اشاره به این که حکمرانی امام علی (ع) برای همه بشریت یک مبنا و الگوی موفق است، اظهار کرد: عدالت و ساده زیستگی امام علی (ع) در جهان معروف است.

استاندار مازندران افزود: نهج البلاغه سرشار از درس های حکومت داری است که در خطبه ها و نامه های امام به والیان به وضوح مشخص است.

وی با اشاره به این نکته که امام اول شیعیان بسیار نقد پذیر بوده است، ادامه داد: مشارکت مردمی در حکومت این امام از جایگاه ممتازی برخوردار بود.

این مقام مسوول تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران هم الگوهای بسیار موفقی در بخش های مختلف مدیریتی وجود دارد که این ظرفیت بسیار ارزشمند است.

استاندار مازندران: عوامل اجرایی انتخابات امانت دار خوبی بودند

نظر شما