شناسهٔ خبر: 67619029 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

سیاست‌های کلی نظام ابلاغی رهبر انقلاب مهمترین برنامه کار دولت آینده است

19 دی آنلاین: رئیس جمهوری منتخب در دیدار رئیس و قائم مقام دفتر مقام معظم رهبری، سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب را مهمترین برنامه کار دولت آینده و چشم‌انداز توسعه کشور عنوان کرد.

صاحب‌خبر -
حجج‌ اسلام محمد محمدی گلپایگانی و سیدعلی اصغر حجازی رئیس و قائم مقام دفتر مقام معظم رهبری بعد از ظهر چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ با حضور در دفتر دکتر مسعود پزشکیان ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب برای کسب اعتماد مردم، اظهار امیدواری کردند که وی با توکل بر خدا و توسل به ائمه معصومین و بهره‌گیری از ظرفیت‌های متنوع و متعدد کشور بتواند در ایفای مسئولیت سنگینی که بر عهده دارد، موفق باشد.
دکتر پزشکیان نیز ضمن قدردانی از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجازی، سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب را مهمترین برنامه کار دولت آینده و چشم‌انداز توسعه کشور عنوان کرد.
گفتنی است؛ مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر سال ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد و حدود ۵۰ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.
بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور مسعود پزشکیان با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.

نظر شما