شناسهٔ خبر: 67618494 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ملکی خبرداد:

فوت یک مرد میانسال به دلیل حریق خودرو در یک تصادف جاده ای

ملکی خبرداد: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از فوت یک مرد میانسال به دلیل حریق خودرو در پی یک تصادف در جاده ورامین به سمت تهران خبرداد.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۸:۴۶ عصر امروز یک مورد حادثه تصادف به آدرس جاده ورامین به سمت تهران نزدیک قلعه نو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: عوامل آتش نشانی قرچک هم به محل حادثه اعزام شده بودند. در محل حادثه مشاهده شد دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ و پراید باهم برخورد کرده اند. خودروی پراید در کنار خیابان متوقف بوده و یک آقای حدودا ۵۵ الی ۵۶ساله در این خودرو بوده که ناگهان خودروی پژو ۲۰۷ با این خودرو به شدت برخورد می‌کند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بر اثر برخورد خودرو هر دو دستگاه خودرو شعله‌ور می‌شوند. زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند هر دو خودرو شعله‌ور بوده و راننده پژو ۲۰۷ که یک جوان ۲۵ساله بود قبل از اینکه خودرو به طور کامل شعله‌ور شود از خودرو خارج شده بود و دچار مصدومیت‌های جزیی شده بود که با حضور عوامل اورژانس تحویل عوامل اورژانس شد. 

ملکی تصریح کرد: متاسفانه راننده خودروی پراید در خودرو گرفتار شده بود و نتوانسته بود خارج شود و خودرو کاملا شعله‌ور شده بود، آتش نشانان به سرعت آتش را خاموش کرده و فرد را از خودرو خارج کردند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است. محل تحویل عوامل انتظامی شده و در ساعت ۱۹:۵۵ آتش نشانان به ایستگاه مراجعت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما