شناسهٔ خبر: 67617530 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

هنرمندان به تماشای «دموکراسی با طعم همبرگر» نشستند

صاحب‌خبر -

امیر کربلایی‌زاده، الیکا عبدالرزاقی، پریسا مقتدی، سیاوش خیرابی و بهنام شرفی به تماشای نمایش «دموکراسی با طعم همبرگر» در تماشاخانه ایرانشهر نشستند.
به گزارش رسیده، نمایش «دموکراسی با طعم همبرگر» به نویسندگی و کارگردانی حامد ‌شفیع‌خواه و تهیه‌کنندگی محمد قدس از 14 تیر 1403 ساعت 21 در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.
تاکنون امیر کربلایی زاده، الیکا عبدالرزاقی، پریسا مقتدی، سیاوش خیرابی، بهنام شرفی و… جمع زیادی از هنرمندان به تماشای این اثر نمایشی نشستند.
الیکا عبدالرزاقی پس از تماشای این اثر نمایشی گفت: «اجرایی بسیار خوش ریتم، به‌موقع با منتی درست و بازی‌های درخشان دیدم و اصلا گذر زمان را احساس نکردم.»
پریسا مقتدی نیز در ادامه گفت: «از ایده تا اجرا بسیار درست و دقیق پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد. این نمایش متناسب با شرایط روز است که ستاره‌های آینده تئاتر ایران در این نمایش دیده می‌شوند.»
امیر کربلایی‌زاده درباره «دموکراسی باطعم همبرگر» گفت: «حس بسیار خوبی بعد از تماشای این نمایش گرفتم. همیشه می‌گویم ممکن است کمتر از 10 سال دیگر با وجود هوش مصنوعی و مجازی شدن زندگی‌ها، بازهم نمایش آدم‌هارا گرد هم در یک سالن تئاتر جمع می‌کند.»
سیاوش خیرابی با حمایت از دانشجویان تئاتر گفت: «به نظرم با توجه به اجرایی که دیدیم و البته متن درخشان نمایش، به‌زودی این بازیگران دانشجو ستاره‌ خواهند شد.»
بهنام شرفی بابیان اینکه یک تئاتر واقعی دیده است، گفت: «اجرایی بسیار درخشان و به معنای واقعی یک تئاتر حال خوب کن در تماشاخانه ایرانشهر دیدم.»
حسام ‌زرنوشه، حنانه ‌جعفری‌نژاد، محسن ‌اسدی، شکیلا ‌احمدزاده، هادی ‌آبیاری، آریانا ‌عباسی، آینوش ‌ضیائی، صادق ‌صبح‌زاهدی، آرامه ‌سلطانیه، علی ‌روزبه، مروارید اسدی بازیگران جوان و دانشجو این اثر نمایشی هستند.
در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: «خانواده‌ای برای تغییر در شیوه زندگی و گذر از سنت به مدرنیته دچار چالش‌هایی هستند آن‌ها دموکراسی و رای‌گیری را راه نجاتی برای خود می‌دانند…»

نظر شما