شناسهٔ خبر: 67617173 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

ریحانه سادات رئیسی: خوشبختانه پس از شهادت شهید جمهور می‌توان دوست و دشمن را از هم تفکیک کرد

دختر مرحوم رئیسی گفت: در شهادت شهید جمهور صحنه‌ای که اتفاق افتاد برپایی مراسم‌های متعدد در سراسر کشور بود که دولتی هم نبود و کاملا مردمی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛مراسم رونمایی از مجموعه آثاری مرتبط با «شهدای پرواز اردیبهشت» و «مجلس روضه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در رثای اهل بیت (ع) و به یاد شهید رئیسی» در تالار وحدت برگزار شد.

 این مراسم با حضور محمد مخبر (سرپرست ریاست‌جمهوری)، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی (معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران)، جمیله علم‌الهدی (همسر ابراهیم رئیسی) و سایر اعضای خانواده ابراهیم رئیسی برگزار شد.

در بخشی از این مراسم،‌ ریحانه سادات رئیسی دختر شهید رئیسی طی سخنانی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب قبل از ریاست جمهوری حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی به خانواده ما توجه داشتند اما بعد از شهادت شهید جمهور این لطف خیلی پدرانه‌تر شد و این فرصت را مغتنم شمردم تا از ایشان تشکر کنم. در شهادت شهید جمهور صحنه‌ای که اتفاق افتاد برپایی مراسم‌های متعدد در سراسر کشور بود که دولتی هم نبود و کاملا مردمی برگزار شد.

دختر شهید رئیسی تصریح کرد: سیدحسن نصرالله و خانواده ایشان و همچنین شهدای مقاومت بسیار به ما لطف داشتند و بسیار جای خوشحالی دارد که خانواده‌های مقاومت هم پشت هم هستند.

او خاطرنشان کرد: آنچه پس از شهادت یک شهید بسیار مهم است، این است که راه شهید ادامه پیدا کند و خوشبختانه پس از شهادت شهید جمهور می‌توان دوست و دشمن را از هم تفکیک کرد.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

برچسب‌ها:

نظر شما