شناسهٔ خبر: 67616683 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

هوش مصنوعی گوگل جمنای وارد دستگاه‌های سامسونگ شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: ویژگی‌های هوش مصنوعی جمنای در کوشی‌های تاشدنی جدید سامسونگ قرار خواهند گرفت.

صاحب‌خبر -

هم‌زمان با رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ برای رونمایی گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶، حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ و مدل‌های جدید ساعت هوشمند سامسونگ، گوگل اعلام کرد که ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی جمنای را وارد این دستگاه‌ها می‌کند.

گوگل دستیار هوش مصنوعی جمنای برای اندروید را به‌روزرسانی کرده است تا به‌شکل انعطاف‌پذیرتری در نمایشگر گوشی‌های تاشدنی دیده شود. این ویژگی با گفتن عبارت Hey Google فعال می‌شود.

بیمه موبایل ازکی

نسخه‌ی جدید جمنای برای گوشی سامسونگ این امکان را به کاربر می‌دهد که درباره‌ی ویدئویی سؤال کند که در حال تماشایش در یوتیوب است. قابلیت‌های جدید جمنای برای دستگاه‌های سامسونگ در ماه‌های آینده روی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ دردسترس خواهند بود.

گلکسی زد فولد ۶ جمنای حل معادله
Google

پیش‌از‌این، در رویداد معرفی گلکسی S24 سامسونگ ویژگی Circle to Search معرفی شد. اکنون گوگل اعلام کرده است که قصد دارد پشتیبانی از حل معادلات ریاضی و اسکن بارکد و کد‌های QR را به آن اضافه کند. به‌گفته‌ی غول دنیای جست‌وجو، نسخه‌ی جدید Circle to Search تا پایان ۲۰۲۴ برای دستگاه‌های بیشتری قابل دسترسی خواهد بود.

مقالات مرتبط
  • گلکسی بادز ۳ و بادز ۳ پرو با نویز کنسلینگ پیشرفته و طراحی بسیار آشنا رونمایی شدند
  • گلکسی زد فلیپ ۶ رونمایی شد؛ همان فرمول موفق با قدرت و شارژدهی بیشتر

یوتیوب از اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت)، ویژگی چندنمایی (Multiview) خود را وارد گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی کرد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد که تا چهار پخش زنده‌ی هم‌زمان را در یوتیوب TV تماشا کند و اکنون در گلکسی Z Fold 6 پشتیبانی خواهد شد.

گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O بهبودهای عملکرد و عمر باتری را در سیستم‌عامل WearOS 5 معرفی کرد. سامسونگ نیز امروز اعلام کرد که ساعت‌های گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا با این سیستم‌عامل عرضه خواهند شد.

نظر شما