شناسهٔ خبر: 67616673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

داروخانه هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

پس از سال ها انتظار داروخانه هلال احمر به بهره برداری رسید تا گامی ارزشمند برای درمان به ویژه بیماران صعب العلاج در استان کهگیلویه و بویراحمد باشد. پس از سال ها انتظار داروخانه هلال احمر به بهره برداری رسید تا گامی ارزشمند برای درمان به ویژه بیماران صعب العلاج در استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در آیین بهره برداری از این طرح گفت:مجوز فعالیت داروخانه هلال احمر استان پس از ابلاغ مصوبه سفر رییس جمهور پاییز پارسال صادر شد و امروز این زیرساخت درمانی افتتاح شد.

کاظم فلاح دوست افزود:برای رفاه حال مراجعان طرح توسعه داروخانه انجام و ۸۰ متر مربع به فضای قبلی داروخانه هلال احمر در شهر یاسوج اضافه شده است.

وی بیان کرد: در این مرکز تمام داروخانه های خاص و تک نسخه ای عرضه می شود و حالا بیماران صعب العلاج کهگیلویه و بویراحمد نیازی به سفر به استان های مجاور برای تامین دارو ندارند.

فلاح دوست با اشاره به اینکه روزانه چهار نفر برای تامین داروهای کمیاب به هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد مراجعه می کنندتصریح کرد: در داروخانه هلال احمر انواع داروها با تعرفه دولتی عرضه می شود.

انتهای پیام 

نظر شما