شناسهٔ خبر: 67616637 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مجامع عمومی عادی سالیانه و عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت مخابرات ایران برگزار می‌شود

مجامع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران و مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام، با دستور جلسه مصوب در آگهی مجمع، از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه که از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح تشکیل می‌شود، استماع گزارش هیئت مدیره برای عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، بررسی و تصویب صورت‌های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به همان بازه، اتخاذ تصمیم درخصوص میزان سود تقسیمی انجام می‌شود.

همچنین، تعیین حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی ۱۴۰۳ و تعیین حق‌الزحمه، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت و سایر موارد قانونی، تعیین حق حضور در جلسه اعضاء غیرموظف هیئت مدیره و حق جلسه اعضاء کمیته‌های تخصصی در سال ۱۴۰۳، تعیین پاداش هیئت مدیره برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم‌گیری مجمع عمومی عادی سالیانه است، مورد بررسی و تصویب نهائی قرار می‌گیرد.

در ادامه این نشست، مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح همان روز با دستور جلسه تعیین اعضاء هیئت مدیره و سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم‌گیری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده است، نیز تشکیل می‌شود.

همچنین در اجرای ابلاغیه شماره ۱۲۲/۱۲۸۴۴۱ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ سازمان بورس و اوراق بهادار از سهامداران محترمی که تمایل دارند به‌صورت الکترونیک در مجمع شرکت کنند دعوت می‌شود جهت مشاهده برخط مجمع و طرح پرسش‌ها به تارنمای http://dima.csdiran.ir و وبسایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir مراجعه کنند.

بنا بر اعلام شرکت مخابرات، از سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی ایشان دعوت می‌شود با همراه‌داشتن کارت ملی و یا وکالت‌نامه رسمی و یا معرفی‌نامه معتبر کتبی برای نمایندگان سهامداران حقوقی همراه با کارت ملی شخص معرفی‌شده برای دریافت برگه حضور از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۳۰ تیرماه به نشانی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از چهارراه شهید قدوسی، خیابان شهید توپچی، پلاک ۱۸، طبقه پنجم، سالن ویدئوکنفرانس معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران، مراجعه فرمایند.

برای نمایندگان سهامداران حقوقی، ارائه معرفی‌نامه در سربرگ شرکت با امضای اشخاص دارنده امضای مجاز و ممهور به مهر شرکت معرفی‌کننده، الزامی است.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما