شناسهٔ خبر: 67617403 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

فدراسیون فوتبال به طور جدی پرونده فسخ قرارداد یک طرفه دروازه‌بان پرسپولیس را مورد بررسی قرار می‌دهد.

اولین واکنش فدراسیون به فسخ بیرانوند

اولین واکنش فدراسیون به فسخ بیرانوند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ علیرضا بیرانوند پس از پایان فصل تصمیم به فسخ قرارداد یک طرفه با باشگاه پرسپولیس گرفت و در حالی که گمانه‌زنی پیرامون او و حضورش در تراکتور یا ادامه کارش در جمع سرخ پوشان مطرح است، فدراسیون فوتبال نیز به پرونده او رسیدگی می‌کند.

به نقل از ورزش سه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باید نظر نهایی را در خصوص فسخ قرارداد موجه یا غیرقانونی علیرضا بیرانوند با پرسپولیس اعلام کند و پس از آن، سرنوشت تیم فصل آینده این گلر ملی‌پوش مشخص خواهد شد.

جمشید نورشرق، رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از دروازه‌بان خود، علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ غیرقانونی قراردادش گفت: امروز جلسه‌ای با حضور مسؤولین باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند برگزار و مقرر شد تا هفته آینده مستندات و لایحه‌ها به این کمیته ارسال شود.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون یادآور شد: بعد از ارسال لایحه (از سوی پرسپولیس و بیرانوند)، پرونده مذکور جهت رسیدگی در دستور کار قرار می‌گیرد.

گفتنی است، باشگاه پرسپولیس به طور جدی تاکید دارد که فسخ قرارداد بیرانوند غیرقانونی بوده و او را با محرومیت مواجه خواهد کرد، اما این گلر هم اعتقاد دارد تصمیم درستی گرفته است.

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما