شناسهٔ خبر: 67616474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دستگیری قاتل متواری در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: یک قاتل فراری در شهر اندیمشک دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، علیرضا میر رضایی امروز _چهارشنبه بیستم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به وقوع یک فقره نزاع مسلحانه در سال ۱۴۰۱ در یکی از محلات شهرستان که منجر به قتل عمد دو نفر و متواری شدن عاملان این جنایت شد شناسایی و دستگیری یک نفر از قاتلین و دیگر همدست وی به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اندیمشک قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با پیگیری‌های شبانه‌روزی و انجام اقدامات فنی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی نسبت به شناسایی محل اختفای متهم در یکی از مناطق حاشیه‌نشین شهر تهران اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک گفت: کارآگاهان پلیس با تشکیل تیم ویژه‌ای از مأموران مجرب به محل مورد اشاره اعزام و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرکننده او را دستگیر و به شهرستان اندیمشک انتقال دادند.

میررضایی با بیان اینکه تلاش جهت کشف سلاح قاتل همچنان ادامه دارد اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی و برابر ادله و مستندات همچنین مواجهه حضوری با دیگر قاتل دستگیر شده، صراحتاً به هر دو فقره قتل عمد با سلاح جنگی با همدستی فرد دستگیر شده اعتراف کرد.

میر رضایی با بیان اینکه علت و انگیزه ارتکاب قتل، اختلافات قبلی بوده یادآور شد: متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

نظر شما