شناسهٔ خبر: 67616412 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

رسمی؛ مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر تراکتوری شدند

دو ستاره پرسپولیس به صورت رسمی به عضویت تراکتور درآمدند.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پس از مذاکره و توافق «سعید مظفری‌زاده» سرپرست مدیرعاملی باشگاه با مهدی ترابی، این بازیکن با امضای قرارداد دو ساله به تراکتور پیوست.

ترابی توانایی بازی در پست‌های وینگر و هافبک تهاجمی را داشته و فصل گذشته (لیگ بیست و سوم) 35 بازی در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا انجام داده و آمار 5 گل و 7 پاس گل نیز از خود بر جای گذاشته است.

این بازیکن در لیگ بیست و دوم نیز آمار خیره کننده 9 گل و 10 پاس گل به نام خود ثبت کرده بود تا یکی از برترین و تأثیرگذارترین بازیکنان لیگ ایران در فصول اخیر لقب بگیرد.

ترابی علاوه بر پرسپولیس، پیراهن تیم‌های العربی قطر و سایپا را هم بر تن کرده و این بازیکن در 48 بازی ملی نیز 7 گل به ثمر رسانده است.

دانیال اسماعیلی‌فر با امضای قرارداد یک ساله به تراکتور پیوست.

پست تخصصی اسماعیلی‌فر مدافع راست بوده و او سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ذوب‌آهن، تراکتور، سپاهان و پرسپولیس را در کارنامه دارد. اسماعیلی‌فر که برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی به تراکتور آمده بود، 49 بار برای این تیم در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و 8 گل و 7 پاس گل نیز از خود بر جای گذاشت.

اسماعیلی‌فر که در دوران اوج خود به سر می‌برد، فصل گذشته 37 بازی در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس انجام داد و با مدنظر قراردادن آمار 3 گل و 6 پاس گل، یکی از برترین مدافعان راست لیگ برتر بود.

IMG_20240710_185738_210

نظر شما