شناسهٔ خبر: 67616273 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وضع نامشخص ملوان

ابوالفضل نفر

باشگاه ملوان هنوز مدیرعامل و سرمربی خود را مشخص نکرده از سازمان نظام وظیفه نامه ای دریافت کرده مبنی بر آنکه 5 ستاره لیگ گذشته سرباز هستند و در صورت نیاز تیم، می توانند برای گذراندن خدمت سربازی به این باشگاه ملحق شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علیرضا جعفرپور، ابوالفضل جلالی، امید نورافکن،رضا میرزایی و یونس اکبرپور بازیکنانی هستند که نامه سرباز بودن آنها برای ملوان ارسال شده است و قرار است فردا نشست هیات مدیره ملوان برگزار شود تا وضع حامی مالی باشگاه،مدیر عامل و برخی موارد دیگر در این نشست مشخص شود.

البته ابوالفضل جلالی پس از شنیدن خبر سرباز شدن خود آن را تکذیب کرد و گفت: اصلا این طور نیست و باشگاه استقلال مدعی شد که مدافع چپ استقلال مدرک کفالت دارد.

نباید فراموش کرد که سال گذشته محمد حسین اکبر منادی سرباز بود و از لیست مهدی تارتار کنار گذاشته شد، ممکن است این اتفاق برای بازیکنان جدید که سرباز هستند هم رخ دهد. با توجه به این که ملوان حبیب فرعباسی،محمد عمری، رضا جعفری و میلاد سرلک را به عنوان سرباز در اختیار دارد،امکان دارد نفرات دیگری از جمله علی علیپور نیز به تیم اضافه شود. باید دید که سرمربی قوهای سپید چه برنامه ای در دستور کار قرار دارد.

باشگاه ملوان که در لیگ بیست و سوم توانست با مهدی تارتار در رده ششم قرار بگیرد ، پیش از آغاز رقابت های لیگ بیست و چهارم با کنار رفتن مدیر عامل سابق خود در شرایط نا مناسبی قرار گرفته و این تیم بدون مدیر عامل و سرمربی مانده است.

در حالی که رسانه ها خبر از توافق تارتار با مدیران باشگاه گل گهر را دادند، هفته گذشته محمع ملوان تمدید قرارداد با سرمربی خود را تصویب کرد و به او پیغام داد که با تیم دیگری وارد مذاکره نشود تا تکلیف حامی مالی باشگاه و مدیرعامل روشن شود. البته به دلیل مذاکره هفته گذشته گل گهر با مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم بعید است که دیگر سرمربی ملوان به سیرجان برود ف مگر آنکه اتفاق دیگری رخ دهد.

انتهای پیام

نظر شما