شناسهٔ خبر: 67615766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان:

ملاقات‌های عمومی فرصتی برای بیان و رفع مشکلات مردم است

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: ملاقات‌های مردمی موجب آگاه شدن مدیریت شهری از جزئیات موضوعات، مشکلات و خواسته‌های شهروندان، همچنین افزایش رضایتمندی و رفع دغدغه‌های آن‌ها می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به برنامه استانداری که به تمام دستگاه‌ها از جمله شهرداری ابلاغ شد، روزهای دوشنبه برای ملاقات حضوری شهروندان در تمام مناطق پانزده‌گانه شهرداری، حوزه‌های ستادی و معاونت‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان در این ملاقات‌ها، موضوعات، درخواست‌ها و مشکلات شخصی و محله‌ای خود را منعکس می‌کنند، افزود: این موضوعات با حضور معاونان مناطق و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تاکید کرد: طبق درخواست‌ها، موضوعاتی که در زمان فوری و کوتاه و با کمترین هزینه قابل رفع است، مورد بررسی سریع قرار می‌گیرد.

باقری گفت: دسته‌ای دیگر از موضوعات نیز که نیازمند طرح، برنامه، بودجه و زمان بیشتر است را در دستور کار بودجه‌های سنواتی و طرح‌ها و برنامه‌های سالانه منطقه قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات، شخصی است که مربوط به موضوعات ساخت‌وساز یا صدور پروانه بوده و در همان لحظه مورد بررسی قرار می‌گیرد و به شهروندان پاسخ سریع ارائه می‌شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ملاقات‌های مردمی موجب آگاه شدن مدیریت شهری از جزئیات موضوعات، مشکلات و خواسته‌های شهروندان، همچنین افزایش رضایتمندی و رفع دغدغه‌های آن‌ها می‌شود.

نظر شما