شناسهٔ خبر: 67615745 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محسن رضایی: معتقدین به نظام از هیچ کمکی به پزشکیان دریغ نمی‌کنند

تهران- ایرنا- رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه نباید دولت مسعود پزشکیان را خارج از جبهه انقلاب دانست، گفت: معتقدین و ملتزمین به نظام و انقلاب نباید از هیچ کمکی به پزشکیان دریغ کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محسن رضایی با تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) گفت: همواره اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کادرسازی و انسان‌سازی بوده، و موفقیت‌های نظامی و پیشرفت سپاه، مرهون همین اقدام بوده است و این هویت و فلسفه باید حفظ شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با یادآوری نتایج کادرسازی سپاه و همکاری با دولت‌ها در طول انقلاب خاطرنشان کرد: وزرات اطلاعات، وزارت دفاع و نیروی انتظامی در پی کادرسازی سپاه پاسداران تشکیل و تامین نیرو شدند و شجره طیبه کادرسازی سپاه پاسداران باید با قوت ادامه پیدا کند.

رضایی با بیان اینکه مردم‌سالاری خاصیت امنیت‌سازی دارد، افزود: در کشور ما علاوه بر امنیت‌سازی، مردم‌سالاری و مشارکت، حیثیت و اعتبار بین المللی در پی خواهد داشت؛ لذا در تشییع جنازه شهید رئیسی و همراهانش شاهد آن احترام بین‌المللی بودیم.

رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به اینکه نباید دولت آقای پزشکیان را خارج از جبهه انقلاب دانست، افزود: معتقدین و ملتزمین به نظام و انقلاب نباید از هیچ کمکی به آقای پزشکیان دریغ کنند.

نظر شما