شناسهٔ خبر: 67613018 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

محسن رضایی: نباید معتقدان و ملتزمان به نظام و انقلاب از کمک به دولت پزشکیان دریغ کنند

علیرضا قربانی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه نباید دولت مسعود پزشکیان را خارج از جبهه انقلاب دانست، گفت: معتقدان و ملتزمان به نظام و انقلاب نباید از هیچ کمکی به دولت آقای پزشکیان دریغ کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محسن رضایی طی سخنانی در جمع استادان دانشگاه امام حسین (ع)، گفت: همواره اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کادرسازی و انسان‌سازی بوده، و موفقیت‌های نظامی و پیشرفت سپاه، مرهون همین اقدام بوده است که این هویت و فلسفه باید حفظ شود.

وی با یادآوری نتایج کادرسازی سپاه و همکاری با دولت‌ها در طول انقلاب یادآور شد: وزرات اطلاعات، وزارت دفاع و نیروی انتظامی در پی کادرسازی سپاه پاسداران تشکیل و تامین نیرو شدند. شجره طیبه کادرسازی سپاه پاسداران باید با قوت ادامه پیدا کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم‌سالاری خاصیت امنیت‌سازی دارد، اظهار کرد: در کشور ما علاوه بر امنیت‌سازی، مردم‌سالاری و مشارکت، حیثیت و اعتبار بین‌المللی در پی خواهد داشت، به همین دلیل در تشییع شهید رئیسی و همراهانش شاهد آن احترام بین‌المللی بودیم.

رضایی با تاکید بر اینکه نباید دولت آقای پزشکیان را خارج از جبهه انقلاب دانست، افزود: معتقدان و ملتزمان به نظام و انقلاب نباید از هیچ کمکی به دولت آقای پزشکیان دریغ کنند.

انتهای پیام

نظر شما