شناسهٔ خبر: 67615590 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

موفقیت بزرگ برای جامعه داوری بوکس ایران؛ قبولی تمام ۲۵ داور حاضر در دوره بین‌المللی تهران

از سوی مدرسان فدراسیون جهانی بوکس، تمامی ۲۵ داور حاضر در دوره داوری بین‌المللی که در تهران برگزار شد قبول شده و ۱۸ نفر تک ستاره و 7 نفر نیز دو ستاره شدند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، دوره داوری بین‌المللی تک ستاره پس از رایزنی‌های سیدروح‌الله حسینی، رئیس فدراسیون بوکس کشورمان با فدراسیون جهانی، به میزبانی تهران انجام پذیرفت. این دوره داوری، همزمان با مسابقات بوکس گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت، برگزار شد.

محمد کامل شبیب و براهام محمد به‌عنوان نمایندگان فدراسیون جهانی، مدرسان این دوره بودند و ۲۵ داور کشورمان نیز در آن حضور داشتند که همگی قبول شدند.

اسامی داوران قبول شده بدین شرح است:

تک ستاره:

امیر ماهیان، شهرام بویری، آرش عرفانی، حبیب کریم‌زاده، مجید عبدالخانی، داریوش، ملکی، سیدسارو حسینی، قاسم طیبان، علی سلطانی، غلامرضا حسین‌پور، کیارش محمدحسینی، یوسف خوب، سیدامیر مدرسی، محمدرضا غزنوی، مهدی نیکزاد، کیومرث شیریان، محمدنبی حیدری و ایمان عظیمی‌اشرفی

دو ستاره:

حجت‌الله اعتمادیان، مهدی فلاحت‌پیشه، سیدمحسن محجوب، مهدی رستمی‌نیکو، اصغر، ولی لو، سیدعباس فلاح‌حسینی و همایون، ولی پوری گودرزی

مجید عباس‌زاده، داور سه ستاره کشورمان و رئیس هیئت بوکس تهران در این خصوص، گفت: این اتفاق در ۳۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است. آخرین بار در سال ۲۰۱۶ که آن زمان روح‌الله حسینی نایب رئیس فدراسیون بود، آزمون بین‌المللی داوری در آبادان برگزار شد و اکنون پس از سال‌ها و در زمان ریاست ایشان، دوباره این دوره بین‌المللی و مهم در کشورمان انجام پذیرفت.

وی افزود: مدرسانی از سوریه و تونس از سوی فدراسیون جهانی این دوره را زیر نظر داشتند که از جمع ۲۵ داور حاضر کشورمان، ۱۸ نفر تک ستاره شده و هفت نفر نیز با تصمیم مدرس جهانی، به دلیل عملکرد قابل قبول مستقیما، دو ستاره شدند که موفقیت بسیار بزرگی است.

عباس‌زاده با بیان اینکه در یکسالی که از ریاست حسینی می‌گذرد، ایشان توجه ویژه‌ای به داوری داشته است، گفت: داوران بوکس کشورمان توانایی بالایی دارند و در مسابقات مختلف بین‌المللی بهترین قضاوت‌ها را انجام می‌دهند.

وی گفت: در ادامه سیاست‌های رئیس فدراسیون، به‌زودی نیز دوره مربیگری تک ستاره بین‌المللی در کشورمان برگزار می‌شود. همچنین بنابر اعلام ریاست فدراسیون، دوره داوری و مربیگری تک ستاره، در آینده نیز دوباره در کشورمان برپا می‌شود.

داور سه ستاره کشورمان، توضیح داد: در ادامه موفقیت‌های داوران کشورمان، اساتید بابک بردبار و فرزاد صادق‌پور به المپیک دعوت شدند و در رقابت‌های بوکس المپیک پاریس را قضاوت می‌کنند.

وی در پایان از حمایت‌های گسترده رئیس فدراسیون بوکس و همچنین سایر مسئولان و پرسنل فدراسیون از جامعه داوری، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما