شناسهٔ خبر: 67615497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرکل بنیاد استان قزوین:

موانع اجرای کامل قوانین ایثارگران در دستگاه‌ها برطرف شود

مدیرکل بنیاد استان قزوین گفت: باید هر مانعی در اجرای قوانین و مقررات ایثارگران که در برخی از دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، برطرف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در کارگاه آموزشی توجیهی قوانین و مقررات گفت: باید هر مانعی در اجرای قوانین و مقررات ایثارگران که در برخی از دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، برطرف شود.

وی افزود: همچنین باید استفاده ابزاری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی ممنوع باشد و ارائه خدمت و رفع مشکلات این قشر معظم جامعه اولویت همه مسئولان باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها باید ارتباط مستقیم با جامعه ایثارگران داشته باشند تا بتوانند در جهت رفع مشکلات آنها گام‌های اسلاسی بردارند و رضایتمندی آنها را به دست آورند.

اسمعیلی گفت: باید حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح سپاس و یادواره‌های شهدا پررنگ باشد زیرا هر آنچه دارند به برکت‌ مجاهدت‌های شهدا بوده است.

وی همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در برنامه‌های ترویجی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مشارکت داشته باشند تا فرهنگ ایثار و شهادت به آحاد جامعه شناسانده شود.

در ادامه کارگاه فوق، دغدغه‌های مختلف جامعه ایثارگران در حوزه‌هایی مانند تبدیل وضعیت شغلی فرزندان شهدا، ۸سال ارفاقی بازنشستگی فرزندان شهدا، بیمه دی، جابه‌جایی فرزندان شهدا در پست‌های شغلی و تجلیل از مدیران فعال در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به امور ایثارگران مطرح شد و مدعوین با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین جایگاه فرزندان شهدا در پست‌های مدیریتی، تجلیل از مدیران دستگاه‌ها در اجرای طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، حضور مدیران در یادواره‌های شهدا، ماموریت آموزشی فرزندان شهدا و تقویت ارتباط مستقیم مدیران با جامعه ایثارگران در رسیدگی و رفع مشکلات آنها از دیگر موضوع‌های مطرح شده در این جلسه بود.

در جلسه فوق، هر یک از مشاوران امور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی، پیشنهادها و راهکارهای خودشان را در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگران مطرح کردند.

نظر شما