شناسهٔ خبر: 67615193 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

تراکتور رقیب کی‌روش را هایجک کرد!

انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تراکتور زمانی رقم خورد که او با کارلوس‌روش بر سر یک شغل دیگر رقابت می‌کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این خبری است که سعید مظفری‌زاده در گفتگو با خبرنگار ما می‌دهد و می‌گوید که مذاکرات با دراگان اسکوچیچ به صورت فشرده و سریع پیش رفته و مدیران این باشگاه در نهایت توانستند نظر این سرمربی را برای حضور در ایران جلب کنند.

او البته به یک سوال مهم هم پاسخ می‌دهد: اینکه چگونه وقتی استقلال و پرسپولیس نتوانستند اسکو را برای بازگشت به ایران راضی کنند، تراکتور موفق شد نظر او را جلب کند و به ایران بیاورد؟

همه این موارد و البته اخبار نقل و انتقالات این باشگاه را در این مصاحبه خواهید خواند:

* آقای مظفری‌زاده در مورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی صحبت کنید.
ما گزینه‌های مختلفی را برای سرمربیگری داشتیم اما در چند روز گذشته به نام آقای اسکوچیچ رسیدیم و توانستیم بعد از تماس اولیه و ارائه پیشنهاد و مذاکرات چند روزه، به توافق برسیم و ایشان را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم. البته این را هم باید بگویم که آقای اسکوچیچ در آستانه امضای قرارداد با تیم کویت بودند اما خوشحالم که بعد از شروع مذاکره، موفق شدیم نظر ایشان را جلب کنیم.

* چند هفته پیش گفته شد که به‌خاطر درخواست میلیون دلاری ایشان، پرسپولیس نتوانسته این مربی را بیاورد. او سال گذشته هم به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی داد.
بله البته من نمی‌توانم در مورد سایر تیم‌ها صحبت کنم اما اعداد و ارقامی که گفتید را شنیده‌ام. رقم قرارداد جزء مفاد محرمانه است اما آقای اسکوچیچ با قراردادی به مراتب پایین‌تر از پیشنهادات سایر تیم‌ها سرمربیگری تراکتور را پذیرفت و جا دارد همینجا از ایشان به‌خاطر اینکه با شرایط باشگاه سازگار بودند، تشکر کنم.

* شاید این سوال پیش بیاید که چرا ایشان با رقم کمتر از پرسپولیس، سرمربی تراکتور شده؟
اول اینکه فراموش نکنید تراکتور یک تیم ریشه‌دار، مردمی و بزرگ است و همه ما افتخار می‌کنیم که در خدمت این تیم هستیم. از طرف دیگر آقای اسکوچیچ ارتباط بسیار خوبی با آقای زنوزی داشتند و به همین دلیل مذاکرات ما با ایشان خیلی سریع پیش رفت و اساسا مشکل خاصی هم به وجود نیامد.

1740918

* مسئول مذاکرات شما بودید؟
بله باتوجه به دستوری که آقای زنوزی مبنی بر از سر گیری فعالیت باشگاه دادند به بنده هم این ماموریت داده شد و خوشحالم که هواداران هم از این تصمیم راضی هستند. البته ما واقعا در روزهای گذشته به صورت شبانه‌روزی مشغول کار بودیم تا بتوانیم این پروسه را به نقطه موردنظر برسانیم.

* همان سه‌شنبه هم گه گفتید، سرمربی معرفی شد.
خوشحالم که این اتفاق رخ داد. البته واقعا ما چند بار تا آستانه امضای قرارداد پیش رفته بودیم و دلیل اینکه کمی هواداران منتظر ماندند، این بود که سعی کردیم تمام نکات را لحاظ کنیم و انتخاب خوبی انجام دهیم. البته همین حالا هم فرصت زیادی تا شروع لیگ مانده و هواداران مطمئن باشند که تیم به خوبی آماده خواهد شد.

* امروز معارفه بازیکن خواهید داشت؟
همانطور که در مورد سرمربی تا لحظه‌ای که نهایی نشد، چیزی نگفتیم مطمئن باشید در مورد بازیکن هم همینطور خواهد بود. ما بلافاصله بعد از امضای قرارداد رونمایی را انجام می‌دهیم و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

2048619

* در مورد علیرضا بیرانوند چطور؟
حرفه‌ای نیست که درباره اسامی صحبت کنیم، سیاست ما این است که هر وقت بازیکنی قرارداد رسمی بست و زمان معرفی رسید، اعلام کنیم.

* استعفای آقای مطهری را قبول خواهید کرد؟
ما منتظریم آقای اسکوچیچ بیایند و در مورد کادرفنی خودشان صحبت کنیم. صفر تا صد این موضوع با ایشان است و بعد از صحبت با آقای اسکوچیچ، در مورد مربیان تصمیم خواهیم گرفت. آقای مطهری یکی از مربیان ارزشمند، با دانش و کاربلد فوتبال ایران هستند که فصل گذشته در دوران سخت تراکتور نتایج خیلی خوبی را کسب کردند و ما برای ایشان احترام خیلی زیادی قائلیم.

* تیمتان اردوی خارجی خواهد داشت؟
ما از این بابت مشکلی نداریم اما برنامه تمرینی را بر اساس نظر آقای اسکوچیچ خواهیم چید.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما