شناسهٔ خبر: 67612403 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

چراغ‌های زنون عامل حادثه مرگبار برای زوج جوان

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به وقوع حادثه مرگبار برای یک زوج جوان به سبب کوری لحظه ای ناشی از نور چراغ های زنون در این خصوص به همه رانندگان هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"علی رضایی"با اشاره به ممنوع بودن نصب چراغ های زنون بر روی خودروها گفت: متاسفانه عدم توجه به این موضوع از سوی راننده یک خودروی سواری منجر به کوری لحظه ای راننده خودروی مقابل و انحراف مرگبار یک زوج جوان از جاده شد.

وی با اشاره به اینکه در پی این سانحه فرزند3 ساله این زوج جوان برای همیشه از نعمت پدر و مادر محروم شد بیان کرد:  اخیرا نیز طی گزارش های مردمی به پلیس راه از تردد سه دستگاه کامیون به دلیل نور خیره کننده ای که داشتند و  از سمت استان خراسان رضوی راهی شرق کشور بودند  جلوگیری شد؛ چراکه نصب چراغ زنون باعث مختل شدن دید سایر رانندگان می شود و حوادث مرگبار اینچنینی به دنبال خواهد داشت.

رئیس پلیس راه شمال استان در این خصوص به همه رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین هشدار داد و گفت: برخورد با این عمل حادثه ساز با توقیف خودروی متخلف و رفع توقیف نیز پس از نصب چراغ استاندارد انجام می گیرد تا همچون این حادثه غمبار، جان افراد بی گناه به خطر نیفتد و کودکان معصوم ما یک عمر چشم به راه والدین باقی نمانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما