شناسهٔ خبر: 67612299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نور خیره‌کننده چراغ زنون، یک کودک را بی‌سرپرست کرد

فاطمه افضلی

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به وقوع حادثه مرگبار برای یک زوج جوان به سبب کوری لحظه‌ای ناشی از نور چراغ‌های زنون در این خصوص به رانندگان هشدار داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی رضایی امروز ۲۰ تیرماه با اشاره به ممنوع بودن نصب چراغ‌های زنون بر روی خودروها گفت: متاسفانه عدم توجه به این موضوع از سوی راننده یک خودروی سواری منجر به کوری لحظه‌ای راننده خودروی مقابل و انحراف مرگبار یک زوج جوان از جاده شد.

وی با اشاره به اینکه در پی این سانحه فرزند سه ساله این زوج جوان برای همیشه از نعمت پدر و مادر محروم شد، بیان کرد: اخیرا نیز طی گزارش‌های مردمی به پلیس راه از تردد سه دستگاه کامیون دارای نور خیره‌کننده که از سمت استان خراسان رضوی راهی شرق کشور بودند، جلوگیری شد چرا که نصب چراغ زنون باعث مختل شدن دید سایر رانندگان می‌شود و حوادث مرگبار این چنینی به دنبال خواهد داشت.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در این خصوص به همه رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین هشدار داد و گفت: برخورد با این عمل حادثه‌ساز با توقیف خودروی متخلف صورت می‌گیرد و رفع توقیف نیز پس از نصب چراغ استاندارد انجام می‌شود تا همچون این حادثه جان افراد بی گناه به خطر نیفتد و کودکان معصوم ما یک عمر چشم به راه والدین باقی نمانند.

انتهای پیام

نظر شما