شناسهٔ خبر: 67612057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کشف ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر و کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان ظهر امروز _چهارشنبه بیستم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو قاچاقچیان مواد مخدر شدند و پس از مدتی تعقیب نامحسوس، آن را در ورودی شهر کرمانشاه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از خودرو قاچاقچیان، ۲۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک به همراه دو قبضه اسلحه جنگی کشف شد.

سردار حاجیان با اشاره به دستگیری سه نفر از اعضای باند، تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان مرتبط با این باند ادامه دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون هشت باند بزرگ و عمده توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم و از آن‌ها در مجموع حدود ۹۱۰ کیلوگرم انواع مواد کشف شده است.

وی برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، خرده‌فروشان و معتادان متجاهر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: اگر دستگاه‌های متولی بیشتر با پلیس در زمینه ایجاد فضای نگهداری معتادان متجاهر همکاری کنند، این افراد در اسرع وقت جمع‌آوری می‌شوند و شهر و جامعه از وجود آن‌ها پاک خواهد شد.

نظر شما