شناسهٔ خبر: 67612014 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات سپاهان

تیم فوتبال سپاهان پس از استراحت کمتر از یک ماهه تمرینات خود را برای حضور در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در حالی آغاز خواهد کرد که هنوز ترکیب نهایی بازیکنان این فصل طلایی‌ها مشخص نشده و همچنان در حال توافق هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال سپاهان پس از فصل پر افت و خیزی که پشت سر گذاشت در نهایت چند روز بعد از سایر تیم‌ها فصل فوتبالی‌اش را با قهرمانی جام حذفی به پایان رساند و بدون توقف فرآیند نقل و انتقالات را به صورت رسمی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

مذاکره استقلال و سپاهان با ستاره جذاب ملی‌پوش

در همان ابتدا میلاد زکی‌پور سپاهان را به مقصد استقلال ترک کرد و امید نورافکن نیز با توجه به قراردادی که با سپاهان دارد اما به دلیل قانون سربازی راهی ملوان شد. همچنین شهریار مغانلو که با سپاهان مجددا آقای گل لیگ ایران شد از تیم‌های حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارد و احتمال دارد به یکی از این تیم‌ها بپیوندد.

از سوی دیگر محمد کریمی و نیما میرزاد قراردادشان را سپاهان را تمدید کرده و بنا بر اطلاع ایسنا، آقایی‌پور نیز با طلایی‌ها توافق رسیده است. همچنین جذب چند بازیکن دیگر همچون گودرزی و محبی نیز به قطعیت نزدیک شده است.

امین حزباوی، لژیونر فوتبال ایران نیز قراردادش با الاسد قطر رسما فسخ شده و به نظر می‌رسد این ستاره جوان راهی با پیشنهاداتی از سپاهان و استقلال مواجه است که او را در اتوبان تهران-اصفهان سرگردان کرده است.

مسعود سعیدی، مدیر رسانه تیم سپاهان در گفت‌وگوی برخط با اعلام شروع تمرینات سپاهان از پنج‌شنبه، در خصوص وضعیت قرارداد مورایس اظهار کرد: مورایس با ما قرارداد سه ساله داشت. او از اتفاقات عجیب و غریبی که فصل گذشته برای سپاهان افتاد و مسائلی که همه نیز در جریان آن هستند گلایه‌هایی داشت اما پس مذاکراتی که با ایشان انجام گردید شرایط ماندن او فراهم شد. امیدواریم از ظرفیت این مربی توانمند در کشورمان استفاده کنیم.

او در پاسخ به سوالی در مورد پیشنهاد کره جنوبی به مورایس بیان کرد: برای مربیان بزرگ همیشه پیشنهاد وجود دارد اما باید کاری کنیم که قانون‌گذاری‌ها به نحوی انجام شود که بتوانند در ایران ادامه فعالیت دهند و ایران را ترک نکنند.

سعیدی همچنین پیرامون حواشی پیش‌آمده در قرارداد رامین رضائیان تاکید کرد: رامین رضاییان با باشگاه سپاهان قرارداد دارد. اگر باشگاهی علاقه‌مند به جذب رضاییان است باید رضایت سپاهان را جلب کند.

مدیر رسانه تیم سپاهان در پاسخ به استعلام انجام شده یک سایت خبری از سازمان لیگ در مورد رضاییان خاطرنشان کرد: برای من مبهم است که چگونه این اخبار در خصوص او منتشر می‌شود. سایر موارد گمانه زمانی‌های رسانه‌ای است که ممکن است توسط برخی با اهداف مختلف منتشر شود. بهتر است به منابع رسمی مراجعه شود. رامین رضاییان از بازیکنان بسیار خوب در سطح ملی است که برای باشگاه سپاهان زحمات زیادی کشیده است. چه با ما ادامه بدهد و چه خیز برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سعیدی با اشاره به حضور VAR در ورزشگاه نقش‌جهان افزود: ورزشگاه نقش جهان به تایید رسیده و سایقه استقرار VAR را هم دارد. اکنون نیز آمادگی استقرار این تجهیزات را برای مسابقات دارد. یکی از دغدغه‌های مورایس و یکی از وعده‌های باشگاه به او استقرار این تجهیزات بر اساس تلاش مسئولان وزارت ورزش، سازمان لیگ و فدراسیون در این خصوص بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما