شناسهٔ خبر: 67608139 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

آخرین وضعیت رضاییان و مغانلو با سپاهان/ واکنش به حمل تجهیزات با گاری در نقش‌جهان

مسعود سعیدی در گفت‌وگو با شبکه خبر درخصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات سپاهان و قرارداد با بازیکنان جدید توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

مسعود سعیدی مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: همانطور که می‌دانید فصل برای تیم فوتبال سپاهان چند روز بعد از سایر تیم‌ها اما با اتفاقات خوش یمن تمام شد. بعد از پایان فینال جام حذفی فرآیند نقل و انتقالات را به صورت رسمی آغاز کردیم. پیش از آن نیز کمیته اسکاتینگ و سایر عوامل باشگاه بررسی‌های خویش را انجام داده بودند.

وی در خصوص وضعیت جذب و تمدید قرارداد بازیکنان سپاهان گفت: میلاد زکی‌پور، بازیکن سپاهان ترجیح داد در تیم دیگری ادامه دهد؛ برای او آرزوی موفقیت می کنیم. امید نورافکن با باشگاه قرار دارد اما به جهت قانون موجود بایستی سربازی خود را بگذراند. همچنین شهریار مغانلو که با سپاهان مجدداً آقای گل شد از تیم‌های حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارد و احتمال دارد به یکی از این تیم‌ها بپیوندد.

او با بیان اینکه سایر بازیکنان باشگاه قرارداد دارند، بیان کرد: محمد کریمی و نیما میرزاد قرارداد نداشتند که قرارداد آن ها تمدید شد و خوشبختانه فصل آینده در کنار ما هستند. از سوی دیگر باشگاه با نظر کادر فنی به دنبال تقویت است. جذب چند بازیکن به قطعیت نزدیک شده که به مرور این موارد اعلام خواهد شد.

با ورود مورایس نقل و انتقالات تیم و همچنین شرایط تمرینات از نزدیک توسط او دنبال می شود. تمرینات نیز از پنج‌شنبه آغاز خواهد شد.

سعیدی در خصوص وضعیت قرارداد مورایس گفت: مورایس با ما قرارداد سه ساله داشت. او از اتفاقات عجیب و غریبی که فصل گذشته برای سپاهان افتاد و مسائلی که همه نیز در جریان آن هستند گلایه‌هایی داشت اما پس مذاکراتی که با ایشان انجام گردید شرایط ماندن او فراهم شد. امیدواریم از ظرفیت این مربی توانمند در کشورمان استفاده کنیم.

او در پاسخ به سوالی در مورد پیشنهاد کره جنوبی به مورایس اظهار داشت: برای مربیان بزرگ همیشه پیشنهاد وجود دارد اما باید کاری کنیم تا قانون گذاری ها به نحوی انجام شود که بتوانند در ایران ادامه فعالیت دهند و ایران را ترک نکنند.  

وی پیرامون شرایط تیم اصفهانی برای مسابقات آسیایی بیان کرد: برای پلی آف از لحاظ ذهنی قطعاً آماده‌ایم. از لحاظ تاکتیکی نیز از پنج‌شنبه تمرینات شروع می‌شود تا بتوانیم برای ایران اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

 مدیر رسانه‌ای سپاهان درباره وضعیت رامین رضائیان گفت: رامین رضاییان با باشگاه سپاهان قرارداد دارد. اگر باشگاهی علاقه‌مند به جذب رضاییان است باید رضایت سپاهان را جلب کند.  

او در پاسخ به سوالی در مورد استعلام انجام شده یک سایت خبری از سازمان لیگ در مورد رضاییان اظهار داشت: برای من مبهم است که چگونه این اخبار در خصوص او منتشر می‌شود. سایر موارد گمانه زنی های رسانه است که ممکن است توسط برخی با اهداف مختلف منتشر شود. بهتر است به منابع رسمی مراجعه گردد. رامین رضاییان از بازیکنان بسیار خوب در سطح ملی است که برای باشگاه سپاهان زحمات زیادی کشیده است. چه با ما ادامه بدهد و چه خیر برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد VAR ورزشگاه نقش‌جهان گفت: ورزشگاه نقش جهان به تایید رسیده و سابقه استقرار VAR را هم دارد. اکنون نیز آمادگی استقرار این تجهیزات را برای مسابقات دارد. یکی از دغدغه‌های مورایس و یکی از وعده‌های باشگاه به او استقرار این تجهیزات بر اساس تلاش مسئولین وزارت ورزش، سازمان لیگ و فدراسیون در این خصوص بوده است.

او در پاسخ به کنایه مجری در خصوص حمل تجهیزات با گاری در نقش‌جهان گفت: قول می‌دهیم در صورتی که این تجهیزات وارد ورزشگاه شود، با بهترین تجهیزات حمل و نقلی، جابجایی آن انجام شود.

برچسب‌ها:

نظر شما