شناسهٔ خبر: 67610900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

اعتراف تلخ مسی: می‌دانم این آخرین نبردهای ماست!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی کانادا رفت و با دو گل خولین آلوارز و لیونل مسی برابر این تیم به پیروزی رسید تا بار دیگر به دیدار فینال راه پیدا کرده و فرصت کسب عنوان قهرمانی را داشته باشد.
مسی یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این بازی بود و پاداش درخششی که در زمین داشت را هم با گلی که در ابتدای نیمه دوم برای آرژانتین به ثمر رساند دریافت کرد و حالا امیدوار است که بتواند بار دیگر عملکرد خوبش را در بازی فینال تکرار کند و یک بار دیگر جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را بالای سر ببرد.
این ستاره آرژانتیی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «اجازه دهید از چیزی که با تیم ملی در حال تجربه آن هستیم لذت ببریم. این که بار دیگر به فینال برسیم و مدعی اصلی باشیم آسان نیست. این کار بسیار دشواری است و ما باید از این وضعیت نهایت استفاده را به سود خودمان ببریم چون این کار آسان نیست اما ما دوباره انجامش دادیم.
من از این اتفاق مانند تمامی اتفاقات خوب چند وقت اخیر بسیار لذت می‌برم و به خوبی می‌دانم که این شاید در میان آخرین نبردهای من مانند آنخل دی ماریا و نیکلاس اوتامندی باشد. این مسابقات بسیار سخت بود و شاید سخت‌تر از هر زمان دیگری بود. شرایط دشوار بود و زمان‌ها خیلی بد بود و هوا گرم بود.
بازی کردن در کوپا در مسابقات امسال دشوار شود و حریفان سرسخت بودند. این واقعیت که دوباره به بازی فینال رسیدیم باید مورد توجه قرار بگیرد و باید آن را جشن بگیریم. این چهارمین فینال متوالی است که در آن حضور داریم. گفتنش آسان است اما طی کردن این مسیر خیلی سخت بود. اجازه دهید از این لحظات لذت ببریم. یک فینال دیگر در پیش است. به امید خدا این بازی هم مثل فینال قبلی خواهد بود.»
 

نظر شما